Mine nyeste bukse-kreationer til Emilie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Mette.

TheLittleOne skriver:

Thumbs Up

Hvor er de fine

Vi er alle bare blevet vilde med tullebukser

Tak

Ja, tullebukser er skønne, for de strammer ingen steder og er dejlige luftige her til sommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Magsen

shiiiiit, hvor du god :p 

de er mega flotte!!! Ville da bestemt ikke have haft noget imod at Naomi gik med sådan nogle fine bukser 

Anmeld

6. maj 2011

camilla28

nej hvor er de søde

Anmeld

6. maj 2011

Mormilla

Ej hvor er de flotte. Er helt vild med de lilla ugle bukser

Anmeld

6. maj 2011

Mette.

Maggieh skriver:

shiiiiit, hvor du god :p 

de er mega flotte!!! Ville da bestemt ikke have haft noget imod at Naomi gik med sådan nogle fine bukser 

Tusind tak.  De er også så skønne, for de strammer inden steder og er dejlig luftige til de varme dage.

Anmeld

6. maj 2011

Mette.

camilla28 skriver:

nej hvor er de søde

Tusind tak. 

Anmeld

6. maj 2011

Mette.

Mormilla skriver:

Ej hvor er de flotte. Er helt vild med de lilla ugle bukser

Mange tak.  Det lilla uglestof er også bare så skønt. Det er noget helt nyt noget, lavet i øko-tex stof, så det er jo bare et ekstra plus.

Anmeld

6. maj 2011

h_bernie

Mette. skriver:

Jeg vil bare lige vise jer de nyeste bukser jeg har syet til Emilie. Enjoy!

vildt fine  mega sødt stof. Bruger du er bestemt mønster? har nemlig er, men synes ikke mønstret er helt så godt.

Anmeld

6. maj 2011

Mette.

h_bernie skriver:

vildt fine  mega sødt stof. Bruger du er bestemt mønster? har nemlig er, men synes ikke mønstret er helt så godt.

Tusind tak

Jeg bruger Minikreas tullebukser, her er et link: http://www.malika-rosa.dk/shop/minikrea-10301-snitmoenster-2151p.html

Men eftersom jeg har en meget tynd pige, har jeg efterhånden tilpasset modellen mange gange til hende, så de svare vist ikke helt til det her mere. Jeg ligger også bare til i benlængden, uden at gøre bukserne bredere. Men generelt synes jeg Minikrea laver nogle rigtig gode mønstre som sidder rigtig godt. Jeg bruger flere af dem.

Anmeld

6. maj 2011

h_bernie

Mette. skriver:

Tusind tak

Jeg bruger Minikreas tullebukser, her er et link: http://www.malika-rosa.dk/shop/minikrea-10301-snitmoenster-2151p.html

Men eftersom jeg har en meget tynd pige, har jeg efterhånden tilpasset modellen mange gange til hende, så de svare vist ikke helt til det her mere. Jeg ligger også bare til i benlængden, uden at gøre bukserne bredere. Men generelt synes jeg Minikrea laver nogle rigtig gode mønstre som sidder rigtig godt. Jeg bruger flere af dem.

ok mange tak for det. Jeg har lidt en tyksak så det passer sikkert hi hi. Min søn er også mega slank, så vil slet ikke ane, hvordan jeg skal lave noget til ham ud fra standardmønster.

I hvert fald tak!! Kiggede også lige hjemmesiden. Vildt fede stoffer de har. Bor selv tæt på Stof og Stil så er mest der jeg handler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.