Rugemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Mi

Sjovt. Jeg tænkte faktisk på at oprette samme emne i dag.

Jeg kom nemlig i tanke om en udsendelse om emnet der blev sendt for noget tid siden.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er en god ide eller ej. Men for de par som hverken kan adoptere eller har held med fertilitetsbehandling, der ville jeg da ønske at det var muligt.

Jeg tror dog ikke selv at jeg ville kunne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

eElak

Jeg ville ikke gøre det... 

Selvom jeg er god til at være gravid og føde, så ville jeg ikke gøre det for andre... Så ego er jeg  ;-)

Men jeg har tanker om at donere æg på et tidspunkt... Tror dog lige jeg skal have overstået mit eget brug af dem først

Anmeld

24. maj 2011

Nadia&Daniel

twinboys skriver:

Jeg ville rigtig gerne kunne hjælpe men ja tror heller ikke jeg ville kunne afl.

Majbritt

Anmeld

24. maj 2011

Lou87

Jeg ville IKKE kunne..
Det ved jeg bare med mig selv.

Men jeg tager sku godt nok hatten af for dem der kan !
Det er simpelthen såå stort gjort..

Anmeld

24. maj 2011

lukasmor

KaLee skriver:

Jeg ville ikke gøre det... 

Selvom jeg er god til at være gravid og føde, så ville jeg ikke gøre det for andre... Så ego er jeg  ;-)

Men jeg har tanker om at donere æg på et tidspunkt... Tror dog lige jeg skal have overstået mit eget brug af dem først

Synes ikke at du er egoistisk fordi du ikke har lyst, det har jeg heller ikke.. ville være alt for mærkeligt at skulle bære på et barn der ikke er ens eget... Dette betyder ikke at jeg ikke synes det er helt igennem uretfærdigt at der er nogen der må opgive sin drøm om børn og føler virkelig med dem!!

Anmeld

24. maj 2011

Rockertand

Dinna88 skriver:

Det tror jeg i hvert fald er nyttigt, at få nogle samtaler undervejs Og at lade være med at knytte sig til barnet, til scanninger osv. 

Jeg er simpelthen nødt til at trække skiltet med teksten: "Du aner ikke, hvad du snakker om, du har ikke prøvet at bære et barn og haft alle følelserne omkring det og prøvet at gennemgå den kæmpe oplevelse det er at føde et barn" - sorry, jeg plejer ikke at dunke andre i hovedet med "du bliver klogere", men det her er simpelthen så langt væk fra din hjemmebane, at du er nødt til at vente med at udtale dig om sådan noget, indtil du har oplevet det på egen krop........."lade være med at knytte sig til barnet ".......

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

Rockertand skriver:

Jeg er simpelthen nødt til at trække skiltet med teksten: "Du aner ikke, hvad du snakker om, du har ikke prøvet at bære et barn og haft alle følelserne omkring det og prøvet at gennemgå den kæmpe oplevelse det er at føde et barn" - sorry, jeg plejer ikke at dunke andre i hovedet med "du bliver klogere", men det her er simpelthen så langt væk fra din hjemmebane, at du er nødt til at vente med at udtale dig om sådan noget, indtil du har oplevet det på egen krop........."lade være med at knytte sig til barnet ".......

Aha. Well, thanks for notice

Anmeld

25. maj 2011

Meilby

Rockertand skriver:

Tænkte det samme Når først man har båret på et barn i 9 måneder, set det til alle scanninger og mærket det sparke, kan man ikke bare "lade være" med at knytte sig til det

Anmeld

25. maj 2011

Bshizzle

Ja, jeg kunne nu heller ikke gå i 9 mdr med et lille barn inde i maven og tænke på at jeg skulle aflever det til en anden familie.

Jeg er Baby-magnet.. så PAS PÅ.. jeg krammer alle de babyer på min vej  

Anmeld

8. januar 2012

prinsesse snullergøj

Lone H. skriver:

Jeg har længe gået og sagt at hvis jeg kunne have været det, så havde jeg blevet det sys det er synd for dem der kæmper helt vildt, har to nære familie der kæmper en kamp for at få børn

Men det er træls at det er ulovligt i Danmark der er jo ingen der siger vi skulle have penge for det

hejsa...

søde tanker - vi er nogen der kunne bruge an i frygt for selv at skulle miste igen- vi har mistet 3 gange

man må godt i dk men må ikke tage penge for det, og ikke annoncere efter en. det hedder bare stedbarnsadoptionman kan læse det på www.familieadvokaten.dk hvis man søger under stedbarnsadoption.

knus englemor til 3 børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.