Rugemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

camilla28

VIS JEG KUNNE   ville jeg gerne være ruemor

men tror ikke je kunne afleverer babyerne

hvor er der dog mange kvinder der bare ikke kan få lov til og få det barn de og deres samlever ønsker sig

har fået 2 børn uden problemer  ja faktisk dukkede de begge op på p-piller

og fødslerne forgik også gnidnings løst sååå jeg er måske både en perfekt ovn og  fødemaskine

hvorfor er det ulovligt i danmark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

LRJ

Jeg har længe gået og sagt at hvis jeg kunne have været det, så havde jeg blevet det sys det er synd for dem der kæmper helt vildt, har to nære familie der kæmper en kamp for at få børn

Men det er træls at det er ulovligt i Danmark der er jo ingen der siger vi skulle have penge for det

Anmeld

6. maj 2011

twinboys

Jeg ville rigtig gerne kunne hjælpe men ja tror heller ikke jeg ville kunne afl.

Majbritt

Anmeld

6. maj 2011

SHERO

Det er nu heller ikke ulovligt i danmark, man må bare ikke søge aktivt efter en rugemor, og man må ikke betale en rugemor penge for det...

Jeg synes det er en smuk handling, men tror heller ikke jeg ville kunne gøre det...

Anmeld

6. maj 2011

Dinna88

Jeg ville sagtens kunne være rugemor, hvis det var hendes æg og hans sæd. Så ville jeg føle mig rigtig heldig, at have den ære, at hjælpe andre! Men hold op, hvor må det kræve overskud - et overskud jeg aldrig tror jeg ville kunne få.

Anmeld

6. maj 2011

chael

camilla28 skriver:

VIS JEG KUNNE   ville jeg gerne være ruemor

men tror ikke je kunne afleverer babyerne

hvor er der dog mange kvinder der bare ikke kan få lov til og få det barn de og deres samlever ønsker sig

har fået 2 børn uden problemer  ja faktisk dukkede de begge op på p-piller

og fødslerne forgik også gnidnings løst sååå jeg er måske både en perfekt ovn og  fødemaskine

hvorfor er det ulovligt i danmark

Ville ikke gøre det, bare for at gøre det.

Hvis det var for min søster eller andet nært familie, så ville jeg gerne, det skulle bare ikke være biologisk tilknyttet til mig.

Eller en virkelig tæt veninde.

Det er etiske spørgsmål i Danmark der gør det ulovligt.

Om det er alles ret at få børn? Om det er en natur lov? Heller ikke alle dyr i naturen får unger. Osv.

*Camilla 19+2

Anmeld

6. maj 2011

Ranarupta

Dinna88 skriver:

Jeg ville sagtens kunne være rugemor, hvis det var hendes æg og hans sæd. Så ville jeg føle mig rigtig heldig, at have den ære, at hjælpe andre! Men hold op, hvor må det kræve overskud - et overskud jeg aldrig tror jeg ville kunne få.

Sådan har jeg det også.

Jeg tror, at det er vigtigt, at man bliver ved med at sige til sig selv, at det ikke er ens eget barn.
Og måske det ville være en idé at gå til samtaler hos en psykolog undervejs og lidt efter... 

Anmeld

6. maj 2011

Vidunderligeunger

jeg kunne godt... hvis en meget tæt veninde eller svigerinde kom og spurgte ville jeg ikke sige nej... MEN min kæreste er meget imod det, han siger at det for ham også, ville være svært at give slip...

tror som en anden nævner, at man skal gå til samtaler hos en psykolog e.l. imens.

Anmeld

6. maj 2011

Dinna88

Ranarupta skriver:

Sådan har jeg det også.

Jeg tror, at det er vigtigt, at man bliver ved med at sige til sig selv, at det ikke er ens eget barn.
Og måske det ville være en idé at gå til samtaler hos en psykolog undervejs og lidt efter... 

Det tror jeg i hvert fald er nyttigt, at få nogle samtaler undervejs Og at lade være med at knytte sig til barnet, til scanninger osv. 

Anmeld

6. maj 2011

B&J

Jeg ville heller ikke kunne aflevere barnet men jeg tager virkelig hatten af for de kvinder der kan gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.