Har du mærket til plukkeveer i nogen af dine graviditeter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du mærket plukkeveer i nogle af dine graviditeter?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

823 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Mira0911

Ja har du mærket til plukkeveer i nogen af dine graviditeter? 

Jeg mærkede ikke noget til dem i første graviditet, har heller ikke mærket dem endnu i nuværende graviditet... 

Men plukveer er der vel altid om man mærker dem eller ej?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

132319

Nej, ingen af gangene 

Eller, jo måske anden gang  Jeg småløb efter en bus og fik helt vildt ondt i maven men om det var pga. dårlig kondi eller reele plukkeveer, ved jeg ikke 

Anmeld

5. maj 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Jeg mærkede ikke noget til dem i første graviditet, har heller ikke mærket dem endnu i nuværende graviditet... 

Jo de er der, men man må vel gå ud fra, at de er hmm...mere aktive hos nogen end andre.
Jeg ved bare, at jeg har haft tonsvis af dem under mine graviditeter.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. maj 2011

twinny

Jeg tror jeg mærker dem.... det gør ikk ondt, men er bare ubehageligt, at min mave bliver spændt....

Anmeld

5. maj 2011

Ka+Ma=Be

MoarJ skriver:

Jah, alle har plukveer, og hele vejen igennem graviditeten! Jeg har dog heller ikke mærket nogle endnu.

Har været lidt i tvivl hvor maven har syntes meget rund og hård, men det var tilfældigt at jeg så det.

Anmeld

5. maj 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Jo de er der, men man må vel gå ud fra, at de er hmm...mere aktive hos nogen end andre.
Jeg ved bare, at jeg har haft tonsvis af dem under mine graviditeter.

Kærligst
Sussie

Okey... Jeg har ikke mærket dem endnu eller mærket at maven blev helt udspilet... 

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

Ja, jeg mærkede dem jævnligt i en periode, men nu kommer de ikke så ofte længere

Anmeld

5. maj 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Okey... Jeg har ikke mærket dem endnu eller mærket at maven blev helt udspilet... 

Den bliver ikke udspilet, men hård som en sten og det føles som om den bliver krammet helt sammen, som hvis du knytter hånden hårdt...sådan omtrent da
Men nogle har vist ikke prøvet det i særlig stor stil 

Anmeld

5. maj 2011

eElak

Jeg svarede andet, da jeg mærkede dem indimellem - bare ved at maven blev stenhård... Men synes ikke at svaret "ja da" var lige det jeg mente.. 

Mht. plukveer - man har "altid" plukveer, hvadenten man er gravid eller ej... Fik det forklaret af en JM studerende den anden dag.. ;-)

Anmeld

5. maj 2011

Mira0911

KaLee skriver:

Jeg svarede andet, da jeg mærkede dem indimellem - bare ved at maven blev stenhård... Men synes ikke at svaret "ja da" var lige det jeg mente.. 

Mht. plukveer - man har "altid" plukveer, hvadenten man er gravid eller ej... Fik det forklaret af en JM studerende den anden dag.. ;-)

Wow vildt man også har det når man ikke er gravid.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.