kan plukveer være tegn på at man snart kan gå i fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Zibi_84

Jeg ringede til FG i går faktisk, fordi vi målte 3-4 min imellem Plukveerne(uge 33). Også med lidt murren i underlivet. Havde faktisk 8 plukveer på 20 min. De var super søde, men mente at det blot er pga. min lange arbejds dag. Tror det er helt fint når du endda er i uge 35.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

2babygirls

michelledam skriver:

hej piger.

Jeg var for et par timer siden på sygehuset fordi jeg har haft rigtig mange plukveer i dag. samt jeg har meget muen lige over skambenet. men da vi kom derop og de skulle måle var der kun ca.6-7 min imellem hver plukve, og det mente jordmoren at var meget normalt når jeg var i uge 35.

vi fik også afvide at lille pigen står fast nu..

men da vi så kørte hjem derfra startede de selvfølgelig igen med at komme hurtigt efter hinanden..

men mit spørgsmål er egentlig om hvornår jeres plukveer sådan rigtig startede i jeres graviditet og fra de kom ret hyppigt til i gik i fødsel?

mine kommer sådan mere eller mindre bare jeg laver noget..

hilsen michelle 35+0

Jeg havde sååååå mange til sidst at jeg nærmest ikke turde røre på mig, for så var maven sten hård... Stakkels baby

Hilsen Tina som fødte 40+5

Anmeld

6. maj 2011

Muffinmus

jeg kunne sagtesn have regelmæssige plukveer i flere timer i flere uger op til termin.....med begge børn, så her gik der altså 3-4 ugers tid med denslags uden at jeg fødte:-)

Men det  ER jo også kun plukveer, ikke noget nærrigtige veer, sådem kan du altså sagtens have længe.....

Anmeld

6. maj 2011

Sitrani

Jeg sad i går og tog tid på mine plukveer fordi de bare blev ved med at komme - og jeg lå ellers ned i sofaen og slappede af... Der var mellem 5 og 7 min. imellem dem og det stod på i lidt over 1 time - de varede ca. 30 sekunder hver gang.. Var lige ved at ringe til FG og spørge, om det var normalt, eller om de vill have mig ind til tjek, men så gik det i sig selv igen... og har normalt også plukveer lidt hele dagen...

Jeg begyndte at mærke dem så småt omkring uge 20 tror jeg nok.... Er ikke helt sikker....  Men har mærket dem hver dag lige siden... Og jeg er 32+6 i dag  Så håber da ikke det er tegn på fødsel....

Anmeld

6. maj 2011

Mother-love

Vicki G skriver:

hej jeg er 37+3 i dag og havde i tirsdag de ondeste plukveer i to timer med 5-6 min mellemrum.... og lillepigen var helt oppe at køre, hvilket hun stadig er i dag! de kommer lidt i løbet af dagen.... især hvis jeg har været ude at gå.

Jm sagde det var normalt og jeg skulle tage den med ro...

lagde mærke til maven i dag, og nøj hvor er den sunket!! måske snart! ligner lidt en ølmave

jeg fik også afvide jeg bare skulle slappe af når det var.. men jeg ved heller ikke om det bare er mig eller min mave også er sunket. opdagede det for nogle dage siden.. synes nemlig det ser ud som om den er sunken, uden at vide mig sikker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.