kan plukveer være tegn på at man snart kan gå i fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.224 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Mother-love

hej piger.

Jeg var for et par timer siden på sygehuset fordi jeg har haft rigtig mange plukveer i dag. samt jeg har meget muen lige over skambenet. men da vi kom derop og de skulle måle var der kun ca.6-7 min imellem hver plukve, og det mente jordmoren at var meget normalt når jeg var i uge 35.

vi fik også afvide at lille pigen står fast nu..

men da vi så kørte hjem derfra startede de selvfølgelig igen med at komme hurtigt efter hinanden..

men mit spørgsmål er egentlig om hvornår jeres plukveer sådan rigtig startede i jeres graviditet og fra de kom ret hyppigt til i gik i fødsel?

mine kommer sådan mere eller mindre bare jeg laver noget..

hilsen michelle 35+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

mortilnoahogmelina

JEg mærkede først mine 1 op kgl fødslen .

Anmeld

5. maj 2011

Mother-love

Pernille08 skriver:

JEg mærkede først mine 1 op kgl fødslen .

undskyld, men forstår ikke lige det du har skrevet? vil du gentage dig selv ? hehe

Anmeld

5. maj 2011

mortilnoahogmelina

michelledam skriver:

undskyld, men forstår ikke lige det du har skrevet? vil du gentage dig selv ? hehe

Hov undskyld .
Jeg mærkede mine 1 uge op til fødslen .
Men ellers ikke .
Nogen går i fødsel af dem andre gør ikke .
Så er svært at sige om du er på vej i "fødsel"

Anmeld

5. maj 2011

Dansker I Holland

michelledam skriver:

hej piger.

Jeg var for et par timer siden på sygehuset fordi jeg har haft rigtig mange plukveer i dag. samt jeg har meget muen lige over skambenet. men da vi kom derop og de skulle måle var der kun ca.6-7 min imellem hver plukve, og det mente jordmoren at var meget normalt når jeg var i uge 35.

vi fik også afvide at lille pigen står fast nu..

men da vi så kørte hjem derfra startede de selvfølgelig igen med at komme hurtigt efter hinanden..

men mit spørgsmål er egentlig om hvornår jeres plukveer sådan rigtig startede i jeres graviditet og fra de kom ret hyppigt til i gik i fødsel?

mine kommer sådan mere eller mindre bare jeg laver noget..

hilsen michelle 35+0

Plukveer kan udvikle sig til veer Så husk bare at tage det roligt og lad være at få falske forhåbninger.. Det er nemlig ret så træls når det er falsk alarm

Anmeld

5. maj 2011

Mother-love

Pernille08 skriver:

Hov undskyld .
Jeg mærkede mine 1 uge op til fødslen .
Men ellers ikke .
Nogen går i fødsel af dem andre gør ikke .
Så er svært at sige om du er på vej i "fødsel"

hihihi nu forstår jeg hvad du skriver hehe... ja jeg ved det heller ikke selv da det er første graviditet.. men tror nu ikke jeg er på vej i fødsel sådan lige.. tænkte bare om det kunne være en lighed eller noget.. hun vejer jo fint fint det hun skal nemlig.. vi var oppe til tilvækstscanning den 28. april og der vejede hun 2713 gram og de siger hun stræber efter at blive en ca 4200 grams unge.. men kan jo godt være hun bare gerne vil ud før tid hehe

Anmeld

5. maj 2011

Mother-love

NR3ønskebarn skriver:

Plukveer kan udvikle sig til veer Så husk bare at tage det roligt og lad være at få falske forhåbninger.. Det er nemlig ret så træls når det er falsk alarm

hehe ja man kan heller ikke lade det streife tanken om det måske er ved at være

Anmeld

5. maj 2011

Dansker I Holland

michelledam skriver:

hehe ja man kan heller ikke lade det streife tanken om det måske er ved at være

Hehe nej Sådan følte jeg osse da jeg ventede mit første barn

Anmeld

5. maj 2011

Mother-love

NR3ønskebarn skriver:

Hehe nej Sådan følte jeg osse da jeg ventede mit første barn

nåhh okay

Anmeld

5. maj 2011

Vicki G

hej jeg er 37+3 i dag og havde i tirsdag de ondeste plukveer i to timer med 5-6 min mellemrum.... og lillepigen var helt oppe at køre, hvilket hun stadig er i dag! de kommer lidt i løbet af dagen.... især hvis jeg har været ude at gå.

Jm sagde det var normalt og jeg skulle tage den med ro...

lagde mærke til maven i dag, og nøj hvor er den sunket!! måske snart! ligner lidt en ølmave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.