Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KarinaB. skriver: Altså, det vil jeg sige.. Tag det med, du har brug for, for at føle dig tryg Mener faktisk først kæresten hentede tasken i bilen da jeg havde født, vi havde kameraet i lommen, og da vi først var lukket ind på stuen, bad jeg ham om at blive eller gå - og hvis han gik, skulle han ikke komme tilbage Ååååh hvor jeg dog elsker ham for at blive ved min side i alle de timer
Altså, det vil jeg sige..
Tag det med, du har brug for, for at føle dig tryg
Mener faktisk først kæresten hentede tasken i bilen da jeg havde født, vi havde kameraet i lommen, og da vi først var lukket ind på stuen, bad jeg ham om at blive eller gå - og hvis han gik, skulle han ikke komme tilbage
Ååååh hvor jeg dog elsker ham for at blive ved min side i alle de timer
Tror jeg bliver en rigtig kælling når det hele starter .. . .. .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vores dåbsattester blev brugt
lav en tlf liste over hvem der skal have besked bagefter
noget chokolade eller andet guf
fik jeg under fødslen og det er jeg dælme glad for ellers var jeg nok gået kold (tak skat)
TheLittleOne skriver: Tror jeg bliver en rigtig kælling når det hele starter .. . .. .
Det må man også gerne
Glemte det vigtigste - Kameraet ! :b
camilla28 skriver: vores dåbsattester blev brugt lav en tlf liste over hvem der skal have besked bagefter noget chokolade eller andet guf fik jeg under fødslen og det er jeg dælme glad for ellers var jeg nok gået kold (tak skat)
Tak for svar
TheLittleOne skriver: Tak for svar
måske en madpakke
min mand blev ikke tilbud en disse så han måtte hurtigt ned i kiosken o havde derfor chokolade med til mig selv om jeg havde sagt jeg intet skulle have ud over den unge (sagt i smerte)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128