Listen til fødslen. . .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.013 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

TheLittleOne

Hej piger

Nu er jeg jo førstegangsfødende, så jeg er ikke helt med på, hvor meget og hvad man skal have med .

Her er hvad jeg har tænkt :

Diverse - Vandrejournal . dåbsattester . Alm. kamera + Digital . mobil + oplader . sugerør . kort . sladderblad . mønter til automaterne .

Tøj til mig - 4 toppe man kan amme i . 2 bukser med elastik . 1 par legings . 5 par trusser (bare for at være på den sikre side) . strømper i frotte . Natbukser . 2-3 cardigans .

Toilettaske - sæbe/shampoo/balsam . tandbørste + pasta . læbepomade . hårbørste . elastikker + hårnåle . Deo . ammeindlæg . bind . Blødt toilet papir .

Tøj til Baby - 3 bodyer . natdragt med fødder . svøb . 2 små huer . en trøje . 2 par sokker .

Vi skal være indlagt i 2 døgn !

Hvad tog/tager i med?

Og er der noget jeg mangler?

Jeg har termin d. 4 Juni så det bliver et sommerbarn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Følger lige med her, skal også føde i juni

Anmeld

5. maj 2011

Ka+Ma=Be

TheLittleOne skriver:

Hej piger

Nu er jeg jo førstegangsfødende, så jeg er ikke helt med på, hvor meget og hvad man skal have med .

Her er hvad jeg har tænkt :

Diverse - Vandrejournal . dåbsattester . Alm. kamera + Digital . mobil + oplader . sugerør . kort . sladderblad . mønter til automaterne .

Tøj til mig - 4 toppe man kan amme i . 2 bukser med elastik . 1 par legings . 5 par trusser (bare for at være på den sikre side) . strømper i frotte . Natbukser . 2-3 cardigans .

Toilettaske - sæbe/shampoo/balsam . tandbørste + pasta . læbepomade . hårbørste . elastikker + hårnåle . Deo . ammeindlæg . bind . Blødt toilet papir .

Tøj til Baby - 3 bodyer . natdragt med fødder . svøb . 2 små huer . en trøje . 2 par sokker .

Vi skal være indlagt i 2 døgn !

Hvad tog/tager i med?

Og er der noget jeg mangler?

Jeg har termin d. 4 Juni så det bliver et sommerbarn!

Nu er jeg bare lidt nysgerrig - men skal man have dåbsattester med?!  Jeg aaaner ikke hvor min eller min kærestes skulle befinde sig.

Anmeld

5. maj 2011

JacobsMoar

Vi slæbte aaaalt for meget med.. Kunne putte det meste hjem i skabet igen 

(Og dåbsattesterne havde vi glemt, men der blev heller ikke spurgt efter dem) 

Anmeld

5. maj 2011

TheLittleOne

Katte87 skriver:

Nu er jeg bare lidt nysgerrig - men skal man have dåbsattester med?!  Jeg aaaner ikke hvor min eller min kærestes skulle befinde sig.

Det syntes jeg at have læst et eller andet sted, men er ikke sikker   Må lige høre min jordmoder, næste gang.

Anmeld

5. maj 2011

Ka+Ma=Be

TheLittleOne skriver:

Det syntes jeg at have læst et eller andet sted, men er ikke sikker   Må lige høre min jordmoder, næste gang.

Nå, ok! Jah, det må jeg da også lige høre om så hehe

Anmeld

5. maj 2011

TheLittleOne

KarinaB. skriver:

Vi slæbte aaaalt for meget med.. Kunne putte det meste hjem i skabet igen 

(Og dåbsattesterne havde vi glemt, men der blev heller ikke spurgt efter dem) 

er der så for meget på listen ???? Hjælp . . .

Anmeld

5. maj 2011

Maja_4000

Min jm sagde nej til dåbsattester :b

Fik slet ikke brugt alt det jeg havde med ! Fik pks ..

Bukser , shampoo , balsam , tandpasta + pasta , evt. make-up og tøj til hjemturen til mig og baby .. Det var nok :p

Og selvfølgelig vandrejournalen

Anmeld

5. maj 2011

JacobsMoar

TheLittleOne skriver:

er der så for meget på listen ???? Hjælp . . .

Altså, det vil jeg sige.. 

Tag det med, du har brug for, for at føle dig tryg 

Mener faktisk først kæresten hentede tasken i bilen da jeg havde født, vi havde kameraet i lommen, og da vi først var lukket ind på stuen, bad jeg ham om at blive eller gå - og hvis han gik, skulle han ikke komme tilbage

Ååååh hvor jeg dog elsker ham for at blive ved min side i alle de timer

Anmeld

5. maj 2011

mortilnoahogmelina

Vi blev heller ikke spurgt efter dåbsestert men havde den med
Der udover synes jeg det er en fin liste .
Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan du har det , men de første to døgn efter min fødsel brugte jeg bindene de har på sygehuset du kan bløde en del nemlig . sa gem dine egne dem skal du nok få brugt der hjemme
Hvis du bliver syget feks får du ikke brug for toiletpapir for så må du ikke tørre dig kun vaske dig med bruseren efter hvert toilet besøg så lad vær at tage en hel rulle med .
Jeg slæbte en hel med og den kom os med hjem igen .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.