Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pylle3 skriver: Jg ved ikke hvem det er men mit bud kunne være citysinglerne:0)
Jg ved ikke hvem det er men mit bud kunne være citysinglerne:0)
hahahha de er ellers sjove, men nej det er ikke dem...
det er nok en mellemting imellem dem og john mogensens "der er noget galt i danmark"... (underlig blanding i know....)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
opper lige
opper den også lige. Er simpelthen så nysgerrig, håber der er nogen der ved hvad det er for en
Hvis det ikke var fordi hun var død, så tænkte jeg på Natasja, som jo har lavet en del feat. andre kvindelige kunstnere...
Men æv - det siger mig sjovt nok et eller andet... men jeg er ikke just opdateret med spillelisterne
Ihh.. Det minder mig om en eller anden sang jeg hørte i Aftenshowet eller lignende for et års tid tilbage.. Det var nogle kvindelige politikere der havde lavet den.. Tror måske de hed noget med "Rød"..
Men er overhovedet ikke sikker, det sagde mig bare et eller andet!!
Vil også vide det, NU!
KaLee skriver: Hvis det ikke var fordi hun var død, så tænkte jeg på Natasja, som jo har lavet en del feat. andre kvindelige kunstnere... Men æv - det siger mig sjovt nok et eller andet... men jeg er ikke just opdateret med spillelisterne
Jeg tænkte også først Natasja Men hende er det ikke
FUNDETTTTTT !!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=7hCzbZE-WH8
Krisekoret med sangen nedtur...
hvad mener i om den????
Okay det var så overhovedet slet ikke den jeg troede det var, for den har jeg aldrig hørt før!!!
he he he... jeg hørte den også for første gang i går... men synes den er super....
den er meget... øhh.. hvad sir man, rammende på en måde???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128