hjææælp, hvad hedder sangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.781 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

NoName

God aften de damer.

Jeg har i dag i radioen hørt en sang som jeg synes var super underholdende og rammende på den politisk satiriske måde...

det er et par kvind folk (eller 3) der synger på dansk. Jeg kan kun huske få brudskykker fra sangen som jeg lister op herunder

• den starter sådan ca med: "mine damer og herrer"
  • der festes på borgen
  • noget med krisen og bankpakkerne
  • og en bager der går ned med sin bagerbutik
  • og man kan låne penge i banken hvis man har en million

Ja, det er ikke meget, men jeg håber at nogen af jer ved hvilken sang jeg mener.

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Christina.78

noname skriver:

God aften de damer.

Jeg har i dag i radioen hørt en sang som jeg synes var super underholdende og rammende på den politisk satiriske måde...

det er et par kvind folk (eller 3) der synger på dansk. Jeg kan kun huske få brudskykker fra sangen som jeg lister op herunder

• der festes på borgen

Ja, det er ikke meget, men jeg håber at nogen af jer ved hvilken sang jeg mener.

NoName

på hvilken kanal?

Anmeld

5. maj 2011

Ka+Ma=Be

noname skriver:

God aften de damer.

• der festes på borgen

NoName

Alt efter hvilken radiokanal, plejer man at kunne finde deres afspilningslister!

Ved desværre ikke lige, hvad det er for en sang.

Anmeld

5. maj 2011

NoName

Jeg hørte den på globus guld, og de har ingen playliste - desværre.

Anmeld

5. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har prøvet at youtube de brudstykker du skrev men ingen af dem gav noget held... desværre...

ellers hvis du kan huske en længere sammenhængede sætning fra f.eks. omkvæd så prøv youtube.. ofte ligger sangene derinde med teksten skrevet og når man søger kigger den også i det der er skrevet til...

Anmeld

5. maj 2011

Christina.78

prøv at skrive til dem og muligvis med disse brudstykker..de vil da kunne sige hvad deter for en sang..

Anmeld

5. maj 2011

NoName

har prøvet, google, youtube og har også kontaktet dem på facebook... afventer svar - hvis de da gider svare

Anmeld

5. maj 2011

Wish upon a star

De stikord du skriver siger mig altså et eller andet, men jeg kan f.... ikke huske hvem det er med, eller hvad den hedder... Øv det er altså irriterende, for nu er jeg jo nysgerrig 

Jeg vil også vide det nu

Anmeld

5. maj 2011

De3Guldklumper

noname skriver:

God aften de damer.

• der festes på borgen

NoName

Jg ved ikke hvem det er men mit bud kunne være citysinglerne:0)

Anmeld

5. maj 2011

NoName

B&K skriver:

De stikord du skriver siger mig altså et eller andet, men jeg kan f.... ikke huske hvem det er med, eller hvad den hedder... Øv det er altså irriterende, for nu er jeg jo nysgerrig 

Jeg vil også vide det nu

også mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.