kløe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

NinaNymannMadsen

Kristinav skriver:

Hvor træls! Jeg har også kløe på ben, mave og ryg. Men smører mig i mandelolie morgen og aften - temmelig fedtet, men synes det tager noget af det. Har du prøvet det?

Håber din blodprøve er super!

har du snakket med din læge om det kløen?
nej har jeg ikk. har en crem der hedder mor og barn mave crem og den er nemlig mod kløe.

tror da heller ikk der er noget men vil helst være sikekr da det kan være farligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Frøken J.

Astasmor skriver:

okay ja det kan det også sagtens være jo det kan være mange ting faktis.
tror da heller ikk der er noget men hellere være på den sikre side.

ved det faktis ikke, det er noget med at jeg skal hvertfald ha noget medicin mod det hvertfald da det kan være farligt for mig og baby jo og det kan medicinen jo så hjælpe med på det ikke er. og så skal jeg til tjek for at se om det falder eller stiger altså mit levertal. og så er det vidst noget med at man måske skal føde før tid fordi det netop kan være farligt.

Uha, så krydser jeg fingre for alt er godt! Husk at komme med en update når du ved mere

Anmeld

5. maj 2011

Madam Blå

Astasmor skriver:

har du snakket med din læge om det kløen?
nej har jeg ikk. har en crem der hedder mor og barn mave crem og den er nemlig mod kløe.

tror da heller ikk der er noget men vil helst være sikekr da det kan være farligt.

Har googlet det, og det eneste jeg finder frem til er at det kan være graviditetsbetinget leverkløe. Men det er bare for tidligt, sagde min læge da jeg ringede og spurgte om det kunne passe.. Så jeg satser på at der bare er, at min hud er tør.

Men måske jeg skulle gå op og få taget en blodprøve alligevel. Det er jo ikke altid man skal tage lægens ord for gode varer. Desværre.

Men jeg vil da prøve at finde den mor barn creme Måske den også virker på mig

Anmeld

5. maj 2011

NinaNymannMadsen

Secrets skriver:

Uha, så krydser jeg fingre for alt er godt! Husk at komme med en update når du ved mere

det skal jeg nok. ved noget tidligst mellem halv 4 og 4 imorgen.

Anmeld

5. maj 2011

NinaNymannMadsen

Kristinav skriver:

Har googlet det, og det eneste jeg finder frem til er at det kan være graviditetsbetinget leverkløe. Men det er bare for tidligt, sagde min læge da jeg ringede og spurgte om det kunne passe.. Så jeg satser på at der bare er, at min hud er tør.

Men måske jeg skulle gå op og få taget en blodprøve alligevel. Det er jo ikke altid man skal tage lægens ord for gode varer. Desværre.

Men jeg vil da prøve at finde den mor barn creme Måske den også virker på mig

ja det sagde min læge også til mig men ville nu alligevel ha jeg skulle komme og ha taget den prøve for en sikkerhedsskyld for man ved jo aldrig.

den kan købes i matas ved deres babyprodukter.

Anmeld

5. maj 2011

Madam Blå

Astasmor skriver:

ja det sagde min læge også til mig men ville nu alligevel ha jeg skulle komme og ha taget den prøve for en sikkerhedsskyld for man ved jo aldrig.

den kan købes i matas ved deres babyprodukter.

Din læge lyder lidt mere omhyggelig end  min. Tror jeg vil ringe i morgen og få tid til en blodprøve.

Tusind tak Den må jeg ned og købe snart.

Anmeld

5. maj 2011

NinaNymannMadsen

Kristinav skriver:

Din læge lyder lidt mere omhyggelig end  min. Tror jeg vil ringe i morgen og få tid til en blodprøve.

Tusind tak Den må jeg ned og købe snart.

ja tror også det var fordi jeg har snakket med min jordmor om det også. skal nok give en update når jeg har fået svar også.

det var så lidt den er rigtig god og hjælper mod strækmærker også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.