kløe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

NinaNymannMadsen

årh ha det er til at blive tosset af.
har de sidste par dage haft en del kløen på arme,ben og bave og ryg også. har nu snakket med lægen og skal imorgen ud og ha taget en blodprøve for at se om det er leverbetinget. er kun 17+4 så det burde ikk være her allerede hvis det er. da det normalt kommer i 3 trimester først. men sådan er det jo bare

nu må vi se hvad prøven viser når det er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Frøken J.

Håber det ikke er noget alvorligt! Kløe er virkelig en bitch!

Anmeld

5. maj 2011

NinaNymannMadsen

Secrets skriver:

Håber det ikke er noget alvorligt! Kløe er virkelig en bitch!

håber ejg heller ikke. har også nogen knopper efter det men det er kun på hænderne og min mave. men nu må vi jo se. hvis det er noget kan jeg da få noget for det hvertfald.

kløe er noget lort. men min læge sagde jeg abre skulle klatvaske mig og så smøre med fugtighedscreme da det så får noget af kløen væk jo.
men skal ud imorgen og ha taget prøven så må vi jo se hvad den siger

Anmeld

5. maj 2011

otlitrom

Oh, jeg hader kløe! Jeg har et område ved navlen der klør, fordi jeg få strækmærker i det område.. At tænke på det er hele kroppen Det lyder ikke rart!

Håber blodprøverne er fine. Det andet vil være surt !

Anmeld

5. maj 2011

NinaNymannMadsen

kitty skriver:

Oh, jeg hader kløe! Jeg har et område ved navlen der klør, fordi jeg få strækmærker i det område.. At tænke på det er hele kroppen Det lyder ikke rart!

Håber blodprøverne er fine. Det andet vil være surt !

ja troed også i starten det bare være mine gamle strækmærker der gav sig nu men så passer det bare ikk på at også er arme og ben det går ud over.men nu må vi jo se hvad prøven giver for et svar jo.

Anmeld

5. maj 2011

Filippa & Liva

Øv, håber ikke der er noget.. Kløe er bare TRÆLS!

jeg har selv en kæmpe kløe på min ryg som er kommet efter jeg blev gravid, det klør og klør og min ryg er virkelig blevet tør, så smører den med fugtighedscreme hver dag..

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

Astasmor skriver:

håber ejg heller ikke. har også nogen knopper efter det men det er kun på hænderne og min mave. men nu må vi jo se. hvis det er noget kan jeg da få noget for det hvertfald.

kløe er noget lort. men min læge sagde jeg abre skulle klatvaske mig og så smøre med fugtighedscreme da det så får noget af kløen væk jo.
men skal ud imorgen og ha taget prøven så må vi jo se hvad den siger

Jeg har også fået kløende knopper, men min jordemoder sagde, at det bare var hormonknopper, og at man intet kunne gøre. Men mon ikke dine blodprøver er fine! Hvad skal der egentlig ske, hvis det er leverbetinget?

Anmeld

5. maj 2011

NinaNymannMadsen

BigBabyWish skriver:

Øv, håber ikke der er noget.. Kløe er bare TRÆLS!

jeg har selv en kæmpe kløe på min ryg som er kommet efter jeg blev gravid, det klør og klør og min ryg er virkelig blevet tør, så smører den med fugtighedscreme hver dag..

håber jeg heller ikke selv. men heller være på den sikre side hvertfald.

ja smører også hver dag for det lindre

Anmeld

5. maj 2011

Madam Blå

Hvor træls! Jeg har også kløe på ben, mave og ryg. Men smører mig i mandelolie morgen og aften - temmelig fedtet, men synes det tager noget af det. Har du prøvet det?

Håber din blodprøve er super!

Anmeld

5. maj 2011

NinaNymannMadsen

Secrets skriver:

Jeg har også fået kløende knopper, men min jordemoder sagde, at det bare var hormonknopper, og at man intet kunne gøre. Men mon ikke dine blodprøver er fine! Hvad skal der egentlig ske, hvis det er leverbetinget?

okay ja det kan det også sagtens være jo det kan være mange ting faktis.
tror da heller ikk der er noget men hellere være på den sikre side.

ved det faktis ikke, det er noget med at jeg skal hvertfald ha noget medicin mod det hvertfald da det kan være farligt for mig og baby jo og det kan medicinen jo så hjælpe med på det ikke er. og så skal jeg til tjek for at se om det falder eller stiger altså mit levertal. og så er det vidst noget med at man måske skal føde før tid fordi det netop kan være farligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.