Su hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

LRJ

Kristinav skriver:

http://www.su.dk/SaerligStoette/satser/Sider/default.aspx

Det er kun hvis man er enlig man kan få det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Madam Blå

Lone H. skriver:

Det er kun hvis man er enlig man kan få det

Eller ens samlever også får su. Det står der i hvert fald. Så er det dog ikke lige så højt.

Anmeld

5. maj 2011

LRJ

Kristinav skriver:

Eller ens samlever også får su. Det står der i hvert fald. Så er det dog ikke lige så højt.

Ja

Anmeld

5. maj 2011

qp

Novbaby skriver:

Hej de damer..

Situationen ser sådan ud at jeg har barsel indtil september, men min uddannelse starter til august så 1 august starter jeg på min uddannelse..

MEN??? Jeg sidder og prøver og finde ud af hvor meget jeg kan få udbetalt om måneden, men det ser ud til jeg kun kan få udbetalt omkring de 5000kr om måneden..

Jeg er 18 år (fylder 19 til sep) jeg har en datter på 1 år( til oktober)så hun er 10 mdr når jeg skal starte udd.

Jeg bor sammen med min kæreste, og jeg bor 30 km fra den skole jeg skal gå på.

er der nogle der kan hjælpe mig?? kan virkelig ikke finde ud af det, jeg blir så virkelig stresset

knus

Du får da dobbelt SU når du har barn og dette på trods af, at du måtte bo sammen med faderen?

Men ellers... ring på den skole du er optaget på og tal med en SU vejleder i morgen, han/ hun vil kunne fortælle dig hvad du har ret til og dermed også hvad du skal søge om på su hjemmesiden.

Anmeld

5. maj 2011

mn

Novbaby skriver:

jaa det gør jeg! der er sku ikke noget og sige til at der er mange unge forældre der ikke får taget sig en uddannelse..

helt enig og dem som så gør tager lån for at få det til at hænge sammen, det er meget irreterne at tingene skal være sådan.

Anmeld

5. maj 2011

Madam Blå

Lone H. skriver:

Ja

I mit tilfælde er vi glade for at vi kan få lidt ekstra Vi er nemlig begge på SU.

Anmeld

13. maj 2011

Ayasmor

qp skriver:

Du får da dobbelt SU når du har barn og dette på trods af, at du måtte bo sammen med faderen?

Men ellers... ring på den skole du er optaget på og tal med en SU vejleder i morgen, han/ hun vil kunne fortælle dig hvad du har ret til og dermed også hvad du skal søge om på su hjemmesiden.

Nej det gør man desværre ikke.. dobbelt SU er kun til enlige. Så satsen hedder 5400 brutto, også selvom man er sammen med faderen. Derudover kan man tage et forsørger lån, men det gælder nogle forkellige regler her, alt efter om faderen også modtager su.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.