Su hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Novbaby

Hej de damer..

Situationen ser sådan ud at jeg har barsel indtil september, men min uddannelse starter til august så 1 august starter jeg på min uddannelse..

MEN??? Jeg sidder og prøver og finde ud af hvor meget jeg kan få udbetalt om måneden, men det ser ud til jeg kun kan få udbetalt omkring de 5000kr om måneden..

Jeg er 18 år (fylder 19 til sep) jeg har en datter på 1 år( til oktober)så hun er 10 mdr når jeg skal starte udd.

Jeg bor sammen med min kæreste, og jeg bor 30 km fra den skole jeg skal gå på.

er der nogle der kan hjælpe mig?? kan virkelig ikke finde ud af det, jeg blir så virkelig stresset

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

LRJ

Det er desværre rigtig , du får 5400 før skat :/

Anmeld

5. maj 2011

mn

Novbaby skriver:

Hej de damer..

Situationen ser sådan ud at jeg har barsel indtil september, men min uddannelse starter til august så 1 august starter jeg på min uddannelse..

MEN??? Jeg sidder og prøver og finde ud af hvor meget jeg kan få udbetalt om måneden, men det ser ud til jeg kun kan få udbetalt omkring de 5000kr om måneden..

Jeg er 18 år (fylder 19 til sep) jeg har en datter på 1 år( til oktober)så hun er 10 mdr når jeg skal starte udd.

Jeg bor sammen med min kæreste, og jeg bor 30 km fra den skole jeg skal gå på.

er der nogle der kan hjælpe mig?? kan virkelig ikke finde ud af det, jeg blir så virkelig stresset

knus

det er desværre rigtigt, hvis du bor med barnets far.

Anmeld

5. maj 2011

Novbaby

Lone H. skriver:

Det er desværre rigtig , du får 5400 før skat :/

åhh det kan da ikke være rigtigt  for satan..

Det kommer jo på ingen måde til at kunne holde :/ i alt når husleje og regninger er betalt bliver det 4400kr om måneden,

men i hvert fald tak for dit svar  ved du hvor meget man får hvis man får det der su lån oveni? og ved du om man får flere penge når man kommer i lære? for jeg skal nemlig uddanne mig som tjener, så der skal jeg det meste af tiden være i lære et sted..

Anmeld

5. maj 2011

Madam Blå

Kan man ikke få forsørgertillæg? Det synes jeg, at jeg har set på SU.dk. Og mener ikke forsørger lånet..

Men kan selvfølgelig være, at jeg har blandet det sammen..

Anmeld

5. maj 2011

Novbaby

metteswn skriver:

det er desværre rigtigt, hvis du bor med barnets far.

jaa det gør jeg! der er sku ikke noget og sige til at der er mange unge forældre der ikke får taget sig en uddannelse..

Anmeld

5. maj 2011

Novbaby

Kristinav skriver:

Kan man ikke få forsørgertillæg? Det synes jeg, at jeg har set på SU.dk. Og mener ikke forsørger lånet..

Men kan selvfølgelig være, at jeg har blandet det sammen..

Jeg har opgivet at finde ud af det, det så indviklet

Anmeld

5. maj 2011

Madam Blå

http://www.su.dk/SaerligStoette/satser/Sider/default.aspx

Anmeld

5. maj 2011

Novbaby

Kristinav skriver:

http://www.su.dk/SaerligStoette/satser/Sider/default.aspx

tak  Men ved sku ikke om det er mig der er dum, men kan stadig ikke helt forstå det?

Anmeld

5. maj 2011

Madam Blå

Du kan evt. ringe til din su vejleder på din skole. Hun kan nok hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.