hvad burde jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

princessnanna

Misselbek skriver:

Du burde heller ikke undvære ham, han burde mande sig op, han er kommende far, og støtte dig og være der for dig og jeres kommende barn. Istedet for at fjolle rundt med små pige der ikke engang ved hvad fanden kærlighed betyder, det bør jo slet ikke gå ud over dig det her, og det såre dig mere end han egentlig tror. Synes slet ikke du skal finde dig i det, du skal være mor, dit liv lige nu burde være fantastisk, og med mange glæder sammen med din kæreste, ikke omvendt! Håber virkelig han tager sig sammen, for du fortjener kun det bedste!

Han forstå virkelig ikke at det faktisk sårer mig mere end noget andet, og det der virkelig ødelægger mig er at han siger han ikke ved hvorfor han gjorde det og i mit hoved der er det altså bare sådan at alle mennesker er klar over hvorfor man gør de ting man gør, så det eneste jeg egentlig kan komme på af grund til han har gjort det er vel fordi han er interesseret i hende selvom han siger det modsatte. Han havde bla taget et billed af hendes krop også, og det virker bare endnu mere mistænktsomt. Og jeg forstå ikke hvorfor han ikke bare kan nøjes med mig, jeg går med hans søn i maven som kommer ud om ca 11 uger, han burde da være utrolig glad for mig og det jeg gør for ham, jeg klarer rengøringen, jeg vasker hans tøj, jeg laver hans mad, og jeg gir ham al min kærlighed, jeg kan umuligt gøre mere for ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Sabina

princessnanna skriver:

Jeg forstår det virkelig ikke, for lidt over en måned siden skrev en min kæreste har haft været i seng med til ham, han vidste jeg ikke brød mig om de skrev sammen. Her for et par uger finder jeg så to billeder af hende på hans computer og han siger så det var hans kammerat der skulle se hende ved at hans kæreste render meget sammen med hende, jeg finder så ud af et par uger efter at han har haft skrevet med hende bag min ryg selvom jeg havde haft spurgt ham om han havde skrevet med hende hvor han så svarede nej. Så her igår ser jeg på hans computer at han nu igen havde billeder af hende som han endda selv har siddet og taget på sin mobil inde fra nettet af. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre vi venter barn sammen her til juli og det skal lige siges at hende pigen har skrevet med kun er 15 år gammel

Først og fremmest et KÆMPE kram til dig
Hold kæft en idiot han er. Ja undskyld mig. Men det er da for respektløs. Ikke nok med at han skriver med hende, men at han så også lyver ..

Ved ikke hvad jeg skal sige. Andet end jeg godt forstår du er ked. Hvis det var mig, som var i dit sted var jeg gået fra ham. Om vi ventede barn sammen eller ej .. Min kæreste skulle aldrig l ave det nummer med mig ihvertfald.

Anmeld

6. maj 2011

Peanut

Hvad tror du han ville sige til at du krævede at han slettede alle billeder af hende, samt slettede hendes nummer og droppede al kontakt til hende?

Anmeld

6. maj 2011

Tkcuf

Fy for helvede! Ej men AD! Jeg skulle fandme ikke nyde noget af sådan en fyr, nu ved jeg ikke hvor gammel han er, men 15 år??? Christ. Det er MEGET UNGT- og ja, adddd igen! Kunne lige forstille mig det omvendt og hans gravide kæreste flirtede en en 15 årig knejt- man er jo bare et fjollet lille barn når man er 15

Bank ham, smadr hans computer og få hunden til at pisse i hans yndlings sko. OG få ham til at fatte at lorte opførsel går hånd i hånd med stor diamant ring!! Hvis du da kan tilgive ham. Jeg ville ikke kunne.

Anmeld

6. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Først ville jeg kræve respekt... det vil sige, at han sletter alt og dermed mener jeg ALT.. Dernæst skal DU lade være med at nurse ham på den måde, som du omtaler, at du gør for ham... Han skal til at lette røven og komme igang derhjemme og blive voksen...

Jeg ville personlig ikke bruge mere energi på ham... jeg har haft disse typer mænd, som kæreste i mine unge dage og de ændre ´sig ikke... Så hvis jeg var dig, ville jeg tage mine ting og passe godt på jeres kommende barn ALENE... måske han vågner op, men jeg tror det ærligt ikke... desværre...

Håber inderligt at du får ham ændret, så pøj pøj med det....

Du skal lige have en masse  herfra.. ved godt det ikke er nemt, men for din egen skyld, så kom væk, selvom du elsker ham... lyder ikke til at han elsker dig...

Anmeld

6. maj 2011

lukasmor

føj!! Jeg havde givet ham et ordenlig spark ud af døren hvor han samtidlig også ville få at vide at han ikke var velkommen indefor igen!
Håber du udelukkende tænker på dig selv og din søn her .. Du er bedre tjent uden og det er din søn også hvis det er sådan en far der hellere vil løbe hornene af sig end at tænke på sin familie! (hvilket han jo tydeligvis ikke gør)
Stort kram

undskylder hvis det kom for hårdt ud

Anmeld

6. maj 2011

JustAnotherName

Jeg forstår det virkelig ikke, for lidt over en måned siden skrev en min kæreste har haft været i seng med til ham, han vidste jeg ikke brød mig om de skrev sammen. Her for et par uger finder jeg så to billeder af hende på hans computer og han siger så det var hans kammerat der skulle se hende ved at hans kæreste render meget sammen med hende, jeg finder så ud af et par uger efter at han har haft skrevet med hende bag min ryg selvom jeg havde haft spurgt ham om han havde skrevet med hende hvor han så svarede nej. Så her igår ser jeg på hans computer at han nu igen havde billeder af hende som han endda selv har siddet og taget på sin mobil inde fra nettet af. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre vi venter barn sammen her til juli og det skal lige siges at hende pigen har skrevet med kun er 15 år gammel

Jeg ved sørmer heller ikke hvad DU skal gøre...?!

Men jeg ved, at jeg satme ikke havde fundet mig i det. Hvad bilder han sig ind, at lyve, og forsøge at skjule det bag din (min) ryg! Det ville simpelthen gøre mig stiktosset. Vi ville få en alvors-snak!! Og fes den ikke ind derefter, så kunne han pakke og tage hjem til hende, i stedet for at sidde og glo på hende på billederne.

Det er sgu useriøst. En 15-årige pige, et eks-knald.
Og du går og venter hans baby lige om kort tid.

HAN MÅ SE AT BLIVE VOKSEN, OG DET SKAL GÅ STÆRKT!!!

Knus til dig ....med opmuntring (for du fortjener ikke den behandling).

Jeg håber du finder svaret på, hvad der er løsningen for dig.
Men brug ikke tid på, at "nøjes", hvis ikke han er ærlig mod dig. Det fortjener hverken du eller dit ufødte barn at skulle døjes med at være kede af!

Anmeld

7. maj 2011

Augusta11

Det lyder som en rigtig kedelig historie. Du kan ikke stole på ham, fordi han har løjet for dig. Der er ingen grund til advarsler, chancer og længere snor, han værdsætter det ikke, og han vil fortsætte. Og du vil blive skuffet igen, og selvtilliden vil lide flere knæk. Kom ud af det med det samme, det har du og dit barn fortjent. Vær ikke bange for at være alene, det er langt bedre end det, du gennemlever nu og udsætter dig selv for at gennemleve fremover.

Anmeld

7. maj 2011

baby012

princessnanna skriver:

ved hvordan du har det, det gør mig utrolig ondt a høre at der sådanne mænd derude.. (har selv en af dem) . jeg syns at du skal tage en lille alvorssnak med ham, få ham til at gøre det forbi med hende (så hun forstår det er dig han elsker) .. hvis han ikke  vil gøre det, eller lyver om imstændighederne, så syns jeg at du skal vise ham hvor døren er- du skal kunne gå og være glad med din gravidttet, det kan du jo ikke med sådan en idiot ved din side.. 

Står selv i samme situation (fortset fra at hende min fyr på 24 skriver med, snakker med , osv. er 45 .. 

du skal ikke finde dig i det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.