Jeg forstår det virkelig ikke, for lidt over en måned siden skrev en min kæreste har haft været i seng med til ham, han vidste jeg ikke brød mig om de skrev sammen. Her for et par uger finder jeg så to billeder af hende på hans computer og han siger så det var hans kammerat der skulle se hende ved at hans kæreste render meget sammen med hende, jeg finder så ud af et par uger efter at han har haft skrevet med hende bag min ryg selvom jeg havde haft spurgt ham om han havde skrevet med hende hvor han så svarede nej. Så her igår ser jeg på hans computer at han nu igen havde billeder af hende som han endda selv har siddet og taget på sin mobil inde fra nettet af. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre vi venter barn sammen her til juli og det skal lige siges at hende pigen har skrevet med kun er 15 år gammel 
Jeg ved sørmer heller ikke hvad DU skal gøre...?!
Men jeg ved, at jeg satme ikke havde fundet mig i det. Hvad bilder han sig ind, at lyve, og forsøge at skjule det bag din (min) ryg! Det ville simpelthen gøre mig stiktosset. Vi ville få en alvors-snak!! Og fes den ikke ind derefter, så kunne han pakke og tage hjem til hende, i stedet for at sidde og glo på hende på billederne.
Det er sgu useriøst. En 15-årige pige, et eks-knald.
Og du går og venter hans baby lige om kort tid.
HAN MÅ SE AT BLIVE VOKSEN, OG DET SKAL GÅ STÆRKT!!!
Knus til dig ....med opmuntring (for du fortjener ikke den behandling).
Jeg håber du finder svaret på, hvad der er løsningen for dig.
Men brug ikke tid på, at "nøjes", hvis ikke han er ærlig mod dig. Det fortjener hverken du eller dit ufødte barn at skulle døjes med at være kede af!
Anmeld