hvad burde jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

princessnanna

Jeg forstår det virkelig ikke, for lidt over en måned siden skrev en min kæreste har haft været i seng med til ham, han vidste jeg ikke brød mig om de skrev sammen. Her for et par uger finder jeg så to billeder af hende på hans computer og han siger så det var hans kammerat der skulle se hende ved at hans kæreste render meget sammen med hende, jeg finder så ud af et par uger efter at han har haft skrevet med hende bag min ryg selvom jeg havde haft spurgt ham om han havde skrevet med hende hvor han så svarede nej. Så her igår ser jeg på hans computer at han nu igen havde billeder af hende som han endda selv har siddet og taget på sin mobil inde fra nettet af. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre vi venter barn sammen her til juli og det skal lige siges at hende pigen har skrevet med kun er 15 år gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

LotteGabriella

ved slet ikke hvad jeg skal skrive, andet end du da bliver nød til at snakke med ham om det - fortælle ham hvad det gør ved dig, når du ta'r ham i en løgn

Jeg synes, at det er mega respektløst af ham, at lyve for dig på den måde og jeg ville selv få et BITCHFLIP, hvis min mand gjorde det

15 år er ikke meget, men det er jo lovligt, hvis du ved hvad jeg mener!!!!! Men lige gyldigt hvilken alder hun har, så er han stadigvæk en rigtig KLAPHAT og du fortjener bedre

Anmeld

5. maj 2011

JuliaNielsen

princessnanna skriver:

Jeg forstår det virkelig ikke, for lidt over en måned siden skrev en min kæreste har haft været i seng med til ham, han vidste jeg ikke brød mig om de skrev sammen. Her for et par uger finder jeg så to billeder af hende på hans computer og han siger så det var hans kammerat der skulle se hende ved at hans kæreste render meget sammen med hende, jeg finder så ud af et par uger efter at han har haft skrevet med hende bag min ryg selvom jeg havde haft spurgt ham om han havde skrevet med hende hvor han så svarede nej. Så her igår ser jeg på hans computer at han nu igen havde billeder af hende som han endda selv har siddet og taget på sin mobil inde fra nettet af. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre vi venter barn sammen her til juli og det skal lige siges at hende pigen har skrevet med kun er 15 år gammel

UNDSKYLD men jeg sidder virkelig og bliver gal,. sådan en klaphat, jeg havde sku smidt idioten for døren.. Et forhold bygges op på tillid og det kan du da umuligt have til ham, nu du har taget ham i at lyve, og at han bliver ved med at lyve gør jo ikke det bedre.

Du fortjæner bedre. ud med ham, ellers vil jeg stærkt anbefale dig at tage en laaaaang snak med ham, og sørg for at fastlægge og gøre det klart for ham,  du ikke finder dig i det,....

Julia 27+5

Anmeld

5. maj 2011

camilla28

princessnanna skriver:

æhm

sæt stolen for døren

enten eller

nu eller aldrig

gør ham det klart hvor du står og hvem der ikke deler adresse mere  vis det fortsætter

Anmeld

6. maj 2011

janne1986

Sådan en idiot....

Synes du skal pakke hans ting og smide ham ud... Helt ærligt... Du kan da umuligt komme til og stole på ham igen???

Anmeld

6. maj 2011

Zibi_84

Synes virkelig det er utrolig synd for dig Det er da noget at det groveste hemmeligheds kræmmeri! Forstår godt at det ikke bare er til at smide ham, ud, når i nu skal være forældre!? Men jeg ville sætte mig ned med ham, og snakke med STORE ord! Og lade ham forstå hvor utrolig ubetænksomt og helt forkert det er, han har gang i! Havde måske nok selv smidt ham hjem til sin mor hvis det var mig! Føler med dig

Anmeld

6. maj 2011

princessnanna

Hej allesammen tusind tak for jeres svar det hjælper virkelig på mit humør, har snakket det igennem med ham og han kan godt forstå hvordan jeg får det når han gør sådan mod mig, han vil nemlig ikke selv ha at jeg gør sådan bag hans ryg. Jeg har forklaret ham at han ikke skal regne med at jeg kan stole på ham foreløbig og at han virkelig har noget at skulle bevise overfor mig nu, han har virkelig været sød efter vi har fået snakket men jeg er bare stadig i tvivl om han overhoved har tænkt sig at lade vær, for han blev jo ved de andre gange selvom jeg sagde at hvis han gjorde det igen så var det slut. Men jeg håber han forstå det nu for jeg fortjener bedre end det.  

Anmeld

6. maj 2011

Mor til Mike

princessnanna skriver:

Din kæreste burde tage sig sammen, nu hvor han skal være far, og slet ikke dolke dig i ryggen og lyve overfor dig, det er fuldstændig uacceptabelt. Også at han snakker med så ung en pige bag din ryg, hun er jo næsten et barn :s synes du skulle tage fat i ham, du må virkelig ikke finde dig i det!

Anmeld

6. maj 2011

princessnanna

Misselbek skriver:

Din kæreste burde tage sig sammen, nu hvor han skal være far, og slet ikke dolke dig i ryggen og lyve overfor dig, det er fuldstændig uacceptabelt. Også at han snakker med så ung en pige bag din ryg, hun er jo næsten et barn :s synes du skulle tage fat i ham, du må virkelig ikke finde dig i det!

Det har jeg også forklaret ham og har spurgt ham hvornår han har tænkt sig at blive voksen, kan slet ikke forstå hvis han vil smide sit liv med mig og hans lille søn væk for en 15 årig som ikke engang ved hvad hun vil med sit liv, og hun vidste vi var sammen for vi har været sammen i lidt over et år nu. Jeg har desværre bare svært ved at gi slip på ham for nu har vi kendt hinanden i 4 år og boet sammen jeg ved ikke hvor lang tid, så det ville blive utrolig tomt uden ham og det værste er nok bare at jeg elsker ham så sindsygt højt. 

Anmeld

6. maj 2011

Mor til Mike

princessnanna skriver:

Det har jeg også forklaret ham og har spurgt ham hvornår han har tænkt sig at blive voksen, kan slet ikke forstå hvis han vil smide sit liv med mig og hans lille søn væk for en 15 årig som ikke engang ved hvad hun vil med sit liv, og hun vidste vi var sammen for vi har været sammen i lidt over et år nu. Jeg har desværre bare svært ved at gi slip på ham for nu har vi kendt hinanden i 4 år og boet sammen jeg ved ikke hvor lang tid, så det ville blive utrolig tomt uden ham og det værste er nok bare at jeg elsker ham så sindsygt højt. 

Du burde heller ikke undvære ham, han burde mande sig op, han er kommende far, og støtte dig og være der for dig og jeres kommende barn. Istedet for at fjolle rundt med små pige der ikke engang ved hvad fanden kærlighed betyder, det bør jo slet ikke gå ud over dig det her, og det såre dig mere end han egentlig tror. Synes slet ikke du skal finde dig i det, du skal være mor, dit liv lige nu burde være fantastisk, og med mange glæder sammen med din kæreste, ikke omvendt! Håber virkelig han tager sig sammen, for du fortjener kun det bedste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.