Jeg er lidt forvirret ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Det er nemlig det allervigtigste! Der er stor forskel. Jeg kender en, hvis mave jeg så lige et par uger før termin, og havde jeg ikke vidst bedre, havde jeg end ikke troet hun var halvvejs. Og hun fik alligevel en smuk lille datter på normal størrelse! Så bare rolig

Det er sjovt så stor forskel der er på sådan en graviditet..

Er du stadig sløj eller er du blevet frisk igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Det er sjovt så stor forskel der er på sådan en graviditet..

Er du stadig sløj eller er du blevet frisk igen?

Ja, det er lidt pudsigt Jeg har fået det lidt bedre, er mest bare træt i dag Hvordan har du det?

Anmeld

5. maj 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Ja, det er lidt pudsigt Jeg har fået det lidt bedre, er mest bare træt i dag Hvordan har du det?

Godt at høre, så var det forhåbentlig ikke en influenza du havde fanget dig!

Jeg har det også lidt bedre i dag, men har sovet af h...... til i nat pga. min forkølelse og en fuldkommen tilstoppet næse som konstant drillede..

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Godt at høre, så var det forhåbentlig ikke en influenza du havde fanget dig!

Jeg har det også lidt bedre i dag, men har sovet af h...... til i nat pga. min forkølelse og en fuldkommen tilstoppet næse som konstant drillede..

Argh, der er bare intet værre end sådan en næse! Det ødelægger nemlig søvnen 100%, jeg kender det ganske udmærket!

Anmeld

5. maj 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Argh, der er bare intet værre end sådan en næse! Det ødelægger nemlig søvnen 100%, jeg kender det ganske udmærket!

Ja, det er virkelig træls med sådan en tilstoppet næse!

Forhåbentlig går det værste snart over så jeg kan få min nattesøvn... Så i dag står den på masser af varm the og afslapning.

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Ja, det er virkelig træls med sådan en tilstoppet næse!

Forhåbentlig går det værste snart over så jeg kan få min nattesøvn... Så i dag står den på masser af varm the og afslapning.

Håber du får det bedre! Og se om ikke du kan få noget nærende mad ned, så din krop hjælpes lidt på vej

Anmeld

5. maj 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Håber du får det bedre! Og se om ikke du kan få noget nærende mad ned, så din krop hjælpes lidt på vej

Ja, lige præcis... Der er ikke andet for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.