Jeg er lidt forvirret ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Filippa & Liva

Sidder for sjov og læser om graviditeten uge for uge og kan så læse mig frem til at den næste uge jeg går i møde (uge 18 på lørdag) skulle livmoderen have bevæget sig på til lige under navlen..

Jeg kan tydeligt mærke min livmoder og den sidder stadig helt nederst på maven?

Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Filippa & Liva

* op til lige under navlen skulle der stå..

Anmeld

5. maj 2011

lukasmor

Måske sidder din navle bare lidt længere oppe
Ej, jeg tror ikke du skal bekymre dig.. Din jordemoder holder øje med sådan noget når du er til jordemoderkonsulation

Anmeld

5. maj 2011

Filippa & Liva

Lukasmor skriver:

Måske sidder din navle bare lidt længere oppe
Ej, jeg tror ikke du skal bekymre dig.. Din jordemoder holder øje med sådan noget når du er til jordemoderkonsulation

ha ha, jamen jeg skulle mene at min navle sidder helt normalt og ikke højere oppe end ellers..

men du har nok ret, jeg var til jordemoder for ca. halvanden uge siden og der sagde hun at var som det skulle være..

Anmeld

5. maj 2011

lukasmor

BigBabyWish skriver:

ha ha, jamen jeg skulle mene at min navle sidder helt normalt og ikke højere oppe end ellers..

men du har nok ret, jeg var til jordemoder for ca. halvanden uge siden og der sagde hun at var som det skulle være..

Jamen så er der slet ikke noget at bekymre sig om.. Nyd du bare din graviditet

Anmeld

5. maj 2011

Filippa & Liva

Lukasmor skriver:

Jamen så er der slet ikke noget at bekymre sig om.. Nyd du bare din graviditet

Tak for svar!

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Sidder for sjov og læser om graviditeten uge for uge og kan så læse mig frem til at den næste uge jeg går i møde (uge 18 på lørdag) skulle livmoderen have bevæget sig på til lige under navlen..

Jeg kan tydeligt mærke min livmoder og den sidder stadig helt nederst på maven?

Er det normalt?

Det skal du ikke stresse over, det er jo bare sådan en gennemsnitsting, og man vokser jo med forskellige hastigheder. Min livmoder er fx pt højere oppe end den "burde" være

Anmeld

5. maj 2011

lukasmor

BigBabyWish skriver:

Tak for svar!

Så lidt

Anmeld

5. maj 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Det skal du ikke stresse over, det er jo bare sådan en gennemsnitsting, og man vokser jo med forskellige hastigheder. Min livmoder er fx pt højere oppe end den "burde" være

Nå for søren, jamen jeg tror måske bare min mave er lidt bagud generelt..  men så længe lillepigen derinde har det godt, er det jo det vigtigste..

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Nå for søren, jamen jeg tror måske bare min mave er lidt bagud generelt..  men så længe lillepigen derinde har det godt, er det jo det vigtigste..

Det er nemlig det allervigtigste! Der er stor forskel. Jeg kender en, hvis mave jeg så lige et par uger før termin, og havde jeg ikke vidst bedre, havde jeg end ikke troet hun var halvvejs. Og hun fik alligevel en smuk lille datter på normal størrelse! Så bare rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.