Nikita Victoria skriver:
Vi vil begge meget gerne ud af denne lejelighed, da vi også har en lille pige på et par mdr. som vi jo gerne vil have får sit eget værelse, men lige pt, er økonomien ikke til at vi kan flytte, da jeg er studerende og kæresten er mc mekaniker... Vi beholder hunden her, intil at de vil købe os ud, da vi har snakket med en advokat om hvad de kan gøre hvis vi ikke kommer af med hende.
De kan blive ved med at sige vi ikke må havde den her, eller de kan finde sig i det, eller de kan bruge den sidste mulighed at de køber os ud, for det vi kræver for den.
Så jeg
alt for at de gerne vil købe os ud, så kæresten ikke kommer ud på den anden siden med et minus, han skal helst havde det for den han selv har givet for den.
Jeg vil for alt i verden ikke af med min lille stille vuf, så hellere se at komme ud af disse lejeligheder. 
kender I evt. ikke nogen, der kunne have jeres hund boende, indtil i fandt noget andet? Jeg ved ikke hvordan reglerne er, hvis man ejer sin bolig og at man så bryder reglerne....men i en lejebolig, kan man risikere at blive opsagt, hvis man ikke følger reglerne.
jeg håber det hele løser sig for jer, for ja det er en ret ærgelig situation at stå i 
Anmeld