For et års tid siden flyttede jeg ind hos min kæreste i Skoleparken Vordingborg, jeg har hund og den fulgte selvfølgelig med i flytte processen, da kæresten også er helt vild med vuffen.
MEN MEN MEN.. her må man ikke have hund... alle andre husdyr, Katte, rotter, slanger osv. er i orden, men ingen hunde... Men da vores lille hund er en meget stille race som man faktisk aldrig hører, og vi ALTID fjerne alle efterladenskaber efter hende, valgte vi at have hende her alligevel, og håbe ingen ville klage... 
Nu har en i opgangen så sat sig i hovedet at han er vicevært, og klager over vi har hende her, selvom han faktisk kun ser hende når han står neden for trappeopgangen og ryger sine smøger... og hun ikke engang går hen til ham...
Så viceværeten har været hos os en del og klaget på vejene af en anden, fint nok, det jo hans arbejde...
Så siger han at vi kan skrive til ejerforeningen, og bede om tilladelse til at have hende her, og det gjorde vi...
Nu først en hel måned efter har vi fået svar fra dem... Jeg citere brevet;
Vedrørende ansøgning om hundehold.
Du har ansøgt om tilladelse til at holde hund i lejeligheden.
Vi kan desværre ikke dispensere fra reglerne om, at man ikke må holde hund i skoleparkens lejeligheder.
Du er velkommen til at holde andre kæledyr se Regulativ for husdyr.
Jeg håber du kan bruge svarene til noget
Med venlig hilsen
Formand (-..-)
Dog er det helt i orden at folk holder katte, som de lader rende og pisse i alle opgange... 

hende her lader vi ikke rende nogle andre steder end hvor snoren føre hende... og vi lader ikke noget ligge og flyde efter hende... (hvis vi gjorde kan jeg forstå der blev klaget...) Jeg har normalt intet imod katte, har selv haft en del, men helt ærlig de pisser over alt i opgangene og de må godt være her...???
Nu vil jeg bare gerne vær fra disse L***E lejeligheder... "%#¤"Y&%R#"
SKULLE BARE AF MED NOGET GALLE...
(og hvorfor er der så andre der har hunde her???)