Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Polkaprik skriver: Google
Google
Vi har prøvet google - vi kan sgu ikke finde noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg tror jeg har regnet den ud... men.. jo, det er jeg ret sikker på
Polkaprik skriver: Jeg ved ikke hvordan man kommer frem til det så jeg er ikke blevet klogere af at finde svaret. Så venter spændt på at der er en der skriver hvordan man kommer frem til det
Jeg ved ikke hvordan man kommer frem til det så jeg er ikke blevet klogere af at finde svaret. Så venter spændt på at der er en der skriver hvordan man kommer frem til det
haha! Jamen, nu har jeg bare lyst til at skrive svaret. Skriver det lige, to sek :p
Okay, svaret er at man skrive hvad der er i rækken ovenover.
1 --> et 1-tal --> 11 er anden række.
3. række er så 21, fordi der er i række to er to 1-taller. Og sådan fortsætter den
Det var ikke længe jeg kunne holde den!!
Dinna88 skriver: haha! Jamen, nu har jeg bare lyst til at skrive svaret. Skriver det lige, to sek :p
Caroline86 skriver: jeg tror jeg har regnet den ud... men.. jo, det er jeg ret sikker på
skrevet svaret nu
Nadia&Daniel skriver: Vi har prøvet google - vi kan sgu ikke finde noget
har skrevet svaret. Kunne en dy mig
FrøkenHedegaard skriver: ... Den er sku røget ud sammen med sæben, er jeg bange for... HOLD da op - glæder mig til at høre svaret
... Den er sku røget ud sammen med sæben, er jeg bange for... HOLD da op - glæder mig til at høre svaret
Har skrevet det nu
Dinna88 skriver: skrevet svaret nu
jov jov.. så havde jeg regnet den ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128