Bilulykke - hvad skal man goere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2008

Pia.

Uden tvivl STOPPE - ville køre lidt længere frem og bede børnene blive i bilen... Ved udenmærket godt at mine børn ikke skal se det, men tanken om man måske kunne rede sin mands liv og hvert minut talte så ville jeg aldrig køre videre... - Puha sikke en grim tanke, det er min største frygt .... Ulykker ....

Kør forsigtigt alle sammen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2008

..

Selvfølgeligt vil jeg stoppe, tænk hvis jeg kunne gøre en forskel og jeg så bare var kørt videre.. i dette tilfælde kommer min mands liv og førlighed klart før evt tanker om hvad mit barn skulle se og blive bange/ked af..

Anmeld

7. november 2008

Fam. Madsen

Macrolf skriver:

Selvfølgeligt vil jeg stoppe, tænk hvis jeg kunne gøre en forskel og jeg så bare var kørt videre.. i dette tilfælde kommer min mands liv og førlighed klart før evt tanker om hvad mit barn skulle se og blive bange/ked af..

Lige min tanke..

det er jo ens mand... ens kærlighed så uden tvivl ville jeg stoppe...

puha kan ikke lide tanken

Anmeld

7. november 2008

twinboys

BellaT skriver:

Helt klart stoppe og hjælpe. Og lade barn/børn sidde i bilen. Og det tror jeg faktisk også at jeg ville gøre hvis jeg virkelig var i situationen.. Det håber jeg ihvertfald. Men det er selvfølgelig svært at sige. Men det tror jeg nu nok. Ved ihvertfald at jeg ikke ville kunne se mig selv i øjnene bagefter, hvis jeg bare kørte forbi. Tænk, hvis jeg havde kunnet redde ham eller tænk, hvis han ønskede at jeg var der i hans sidste tid. Puha, ubehageligt at tænke på.

Ja lige mine ord... Uhh hopper hurtig ud af denne debat... 7 - 9 - 13

majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.