Ægdonation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.576 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

StineW

Hej piger.

Jeg håber det er det rette sted jeg skriver.

Jeg vil høre om der er nogle af jer der har erfaringer mht ægdonation. Både som giver og modtager.

Nu da vi selv har fået to dejlige prinsesser, mener jeg det er på tide at give lidt igen, så har derfor overvejet at donere æg. Går ud fra at jeg skal være færdig med at amme først.

lad mig endelig høre alle jeres meninger fra flere sider.

Knus Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

ønskebørn74

StineW skriver:

Hej piger.

Jeg vil høre om der er nogle af jer der har erfaringer mht ægdonation. Både som giver og modtager.

Nu da vi selv har fået to dejlige prinsesser, mener jeg det er på tide at give lidt igen, så har derfor overvejet at donere æg. Går ud fra at jeg skal være færdig med at amme først.

Knus Stine

Jeg synes det er fantastisk at du vil!!!

Og du kan donere indtil du bliver 35 år...

Lene

Anmeld

5. maj 2011

StineW

ønskebarn74 skriver:

Jeg synes det er fantastisk at du vil!!!

Og du kan donere indtil du bliver 35 år...

Lene

Jamen det er jo dejligt at hjælpe hvis man kan.

Lige pt ammer jeg jo min egen datter ( 4 uger gammel ) og jeg malker ud til en anden, som led i forsøgsbehandling i forbindelse med kemobehandling. Jeg skal derfor ikke have nogle hormonindsprøjtninger nu, men så snart jeg er færdig med amningen, kan jeg jo gå videre med det.

Jeg er 31 år nu, så det kan da blive til en flok "domorunger". Og hvis de bliver lige så dejlige og nemme som dem jeg har herhjemme, så er det bare med at få sat nogle i verden.

Knus.

PS: og tak for opmuntringen.

Anmeld

5. maj 2011

modesty

Jeg synes det er super prisværdigt at du vil gøre det!

Jeg har overvejet det lidt selv, men er 31 og gravid for første gang nu, og vil gerne (7-9-13) have én til, måske når jeg er 34 og derefter, hmm... Ja, så er det nok for sent. Jeg har overvejet at donere efter jeg har født her til oktober, men det har været så psykisk opslidende for mig at være gennem IVF behandling at jeg er bange for at det vil bringe alle de ubehagelige minder og følelser frem...

Men igen, stort klap på skulderen, det er sgu godt at der findes sådan nogen som dig.

Anmeld

5. maj 2011

SD

StineW skriver:

Hej piger.

Knus Stine

Kære Stine.

Først og fremmeste vil jeg give dig min dybeste respekt. Det du er på vej til at gøre, er i mine øjne en så kæmpe stor ting. En stor gave til kvinder der sidder i en meget ulykkelig situation.

Jeg kender ikke så meget til det. Ud over at jeg ved at der er STOR manglet på ægdonorer. Jeg har en bekendt der have brug for det. De har kun én gang fået tilbudt æg i Danmark. Og så måtte de til udlandet (her blev hun heldigvis gravid i første forsøg)

Ja - var ikke til meget hjælp - meen ville  hvert fald lige give dig et klap på skulderen. Det er SÅ sejt af dig!!!!!

Anmeld

5. maj 2011

twinboys

Du er for sej

Anmeld

5. maj 2011

baby84

StineW skriver:

Hej piger.

Knus Stine

Vil bare give de andre ret og sige at du er for sej. Det er så stort at du vil gøre det og dermed hjælpe andre med at opnår det aller aller største i deres liv. 

Anmeld

5. maj 2011

Faith

Stor respekt til dig!!!! Gid der fandtes flere af din slags.

Anmeld

5. maj 2011

TwinsQ

Det er så stort af dig!! Respekt for det!!

Anmeld

5. maj 2011

Holbæktrunten

Har heller ingen erfaring på området, men FANTASTISK hvis du gør det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.