Mærkelige oplevelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Mor Til Oktober Børn

Det er da altid noget at det ikk er noget der virker farligt ..  Hvis det er en ånd, så kan man sagtens bede vedkommende om at lade vær med at gøre visse ting  Man føler sig tosset i hovedet når man snakker til noget man ikk kan se, men hvis det hjælper, så er det jo forsøget værd

Hjemme ved min mor er der oss ånder, men det er bare nogen der viser at de er der .. Der var en dag min mor var  igang med at sortere et eller andet og stod så med bagen i vejret, og hun fik altså et spark bag i så hun væltede fremover . Hun talte godt med store bogstaver ..  Men vi har altid, da jeg boede hjemme, kunne snakke til ånderne, og bede dem om at lade vær med ting. Og så har der ikk været noget i noget tid, hvor efter de så er kommet tilbage igen . Så kan godt være at man skal bede dem om det noget tid, men hvis det selvfølgelig er at du vil ha det fjernet skal du nok ha kontakt til et medie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg blev på ingen måde bange og er da blevet lidt nysgerrig efter at finde ud af hvem det er. Jeg har en afdød kæreste og håber da lidt at det er ham som er der for at passe lidt på mig. Jeg gennemgår en hård periode pt. hvor jeg godt kan være lidt ked af det. Jeg har tidligere været til clairvoyant som har fortalt at han (min kæreste) holder lidt øje med mig. Har da tænkt tanke om jeg skulle kontakte en clairvoyant igen for at finde ud af om der er nogen hos mig og i så fald hvem det er.

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

trunte24 skriver:

Uhhh....Godt det ikke var mig. Jeg er simpelthen så bange for sådan noget

Men Vil bare sige, at jeg en gang før har læst om noget tilsvarende, hvor der var en der gjorde opmærksom på noget der hedder søvnparalyse.

Du kan læse om det her:

http://www.isleep.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=15&Itemid=25

Det kan være, at det var det du oplevede

mvh Line

Meget spændende at læse det link du har sent med. Det beskriver jo hel klart det som jeg har oplevet. Har aldrig hørt om narkolepsim, men også ved den beskrivelse kunne jeg nikke genkende til meget af det - hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.