Mærkelige oplevelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har nu to gange være udefor, at jeg, lige når jeg er ved at falde i søvn, hører nogen komme ind i mit soveværelse. Den første gang kunne jeg mærke at "personen" lænede sig ind over mig - og i går kravlede personen ind over mig for at ligge sig ved siden af mig. Jeg blev ved med at sige til mig selv at jeg skulle åbne mine øjne, men kunne ikke. Da jeg endelig åbnede øjnene, skulle jeg lige ligge og sunde mig og kunne ikke finde ud af om, det var noget jeg havde drømt eller om jeg stadig var vågen. Jeg vil ikke sige, at jeg blev bange, for "personen" virkede ikke faretruende, snare tværtimod. Men puha stadig en ret mærkelig oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

mor-til-en-dejlig-baby

ej.

måske en ånd?!

Anmeld

5. maj 2011

MissGeoh

EEEWW!!

Anmeld

5. maj 2011

Holbæktrunten

Sker det igen, så bed vedkommende finde et andet sted at sove...

Anmeld

5. maj 2011

PinkLadybug

Fy for den!:O..

Nu er jeg en af dem, der faktisk tror på der findes ånder.

mine forældre købte sommerhus for en del år siden, og vi er sikker på at damen vi købte huset afs, mand spøger der..

For hvis vi slukker lyset ude i køkkenet efter kl.23, kan vi ikke tænde det igen!(og sikringer osv, har min far tjekket)..

Også her sidste weekend, hørte jeg en masse skramlen inde fra køkkenet af(jeg har mit eget "anex" der ligger næsten lige op af køkkenet, og jeg er sikker på det ikke var mine forældre, for klokken var 1 om natten og mine forældre var gået i seng!, og det var altså virkelig en slem larm!...

Men igen sikke en klam oplevelse for dig!, jeg ville sku være død af skræk hvis jeg mærkede noget ovenpå mig/ved siden af mig..

Anmeld

5. maj 2011

Dinna88

Holbæktrunten skriver:

Sker det igen, så bed vedkommende finde et andet sted at sove...

Haha! Klassekommentar

Jeg vil nok tage den lidt med ro, og se om der sker mere. Hvis der gør, så tag kontakt til et medie, måske?

Anmeld

5. maj 2011

Holbæktrunten

Dinna88 skriver:

Haha! Klassekommentar

Jeg vil nok tage den lidt med ro, og se om der sker mere. Hvis der gør, så tag kontakt til et medie, måske?

Mente det såmænd dybt alvorligt  Har selv oplevet noget lignende engang, og "vedkommende" fattede ikke rigtig budskabet før jeg blev rigtig sur og talte med store bogstaver 

Anmeld

5. maj 2011

PinkLadybug

Mente det såmænd dybt alvorligt  Har selv oplevet noget lignende engang, og "vedkommende" fattede ikke rigtig budskabet før jeg blev rigtig sur og talte med store bogstaver 

Haha. men godt "personen" fattede den til sidst!

Anmeld

5. maj 2011

Dinna88

Holbæktrunten skriver:

Det er stadig sjovt Jeg har selv gjort det. Der blev leget med lyset hjemme ved os, og det hjalp ikke en dyt at flytte om på lamperne. Så efter jeg har bedt det om at stoppe et par gange, så er det stoppet. 

Anmeld

5. maj 2011

trunte24

Uhhh....Godt det ikke var mig. Jeg er simpelthen så bange for sådan noget

Men Vil bare sige, at jeg en gang før har læst om noget tilsvarende, hvor der var en der gjorde opmærksom på noget der hedder søvnparalyse.

Du kan læse om det her:

http://www.isleep.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=15&Itemid=25

Det kan være, at det var det du oplevede

mvh Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.