Ind på udd - over ansøg.frist.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Kloster

KaLee skriver:

Hvis du søger ind som kvote 1, så er fristen først 5. juli.

Kvote 2, der var fristen 15. marts.

Svaret for begge fåes 30 Juli (sådan ca).

Ring til uddannelsesstedet og hør ad hvordan dine muligheder er - måske kan du komme på en standby plads? Jeg har set - da jeg lsæte til pædagog at folk startede på uddannelsen i sidste øjeblik - uden at have fulde adgangskriterier

fra højst sandsynligt en anden soc.råd. studerende til efteråret ;-)

Jeg kan "kun" søge ind på kvote 2, da jeg er sosu-ass.

Ja jeg trænte nemlig også at man tit hører om at folk springer fra i sidste øjeblik.

Men da ansøgningsfristen var, havde jeg slet ikke styr på, hvordan jeg kunne få det til at hænge sammen. Det har jeg en ide om nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Ryberg

Kloster skriver:

Hov... Så godt er jeg ikke opdateret, at jeg ved om praktikperioden er blevet forlænget. Det er ret vigtigt, da jeg jo kun kan få su der, og ikke kan arbejde ved siden af, som jeg ville ellers.

Tak for oplysningen. Det vil jeg undersøge.

Det er ihvertfald ændret fra undervisningsministeriets side af.. og kan se Esbjerg har ændret det på deres hjemmeside, men det har Odense ikke ?

Men lige spørg om det, for det er meget væsentligt ja

Anmeld

5. maj 2011

Halbschön

Normalt kan man ikke søge ind efter datoen... Men kontakt dem og forhør dig.. Kunne dog forestille mig at du ikke får svar før efter 30.juli hvor alle får at vide om de er kommet ind eller ej;-)Hele og lykke

Anmeld

5. maj 2011

eElak

Kloster skriver:

Jeg kan "kun" søge ind på kvote 2, da jeg er sosu-ass.

Ja jeg trænte nemlig også at man tit hører om at folk springer fra i sidste øjeblik.

Men da ansøgningsfristen var, havde jeg slet ikke styr på, hvordan jeg kunne få det til at hænge sammen. Det har jeg en ide om nu

Det er bare om at ringe og spørge..

Har du overvejet professionshøjskolen metropol (københavn) når det alligevel er fjernstudie?

Anmeld

5. maj 2011

Kloster

KaLee skriver:

Det er bare om at ringe og spørge..

Har du overvejet professionshøjskolen metropol (københavn) når det alligevel er fjernstudie?

Hej.

Jeg bor i det nordlige jylland, så København er jo flere dagsrejser væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.