mine allerførste bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.230 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

muzen

jeg har aldrig i mt liv syet, jo i skolen og et sæt sengetøj for over 15år siden så er vildt stolt af mine første bukser.

min mor er også kreativ og hun lavde lige noget sommernattøj til m. det er en gammel dragt der er blevet for lille til ham i ærmer og ben. så nu passer den ham som sommernattøj. smart ikke :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Lisbeth85

HVor er det bare super flot lavet - ser jo helt prof. ud Er helt vild med uglebukserne

Godt arbejde - og smart idé med sommernattøjet

Anmeld

5. maj 2011

Ranarupta

muzen skriver:

jeg har aldrig i mt liv syet, jo i skolen og et sæt sengetøj for over 15år siden så er vildt stolt af mine første bukser.

min mor er også kreativ og hun lavde lige noget sommernattøj til m. det er en gammel dragt der er blevet for lille til ham i ærmer og ben. så nu passer den ham som sommernattøj. smart ikke :-)

Det ser godt ud - synes ikke, at det bærer præg af, at du ikke har syet længe

Anmeld

5. maj 2011

Skouboe

De er rigtigt flotte

Et godt råd er at bruge en lidt bredere elastik i taljen (25 eller 35 mm) og så sy en stikning på igennem den på midten så den bliver holdt på plads.

Det er nemt og giver en fed effekt, og den bredere elastik gør at de sidder lidt bedre, har jeg fundet ud af

Anmeld

5. maj 2011

TbCp

Skouboe skriver:

De er rigtigt flotte

Et godt råd er at bruge en lidt bredere elastik i taljen (25 eller 35 mm) og så sy en stikning på igennem den på midten så den bliver holdt på plads.

Det er nemt og giver en fed effekt, og den bredere elastik gør at de sidder lidt bedre, har jeg fundet ud af

Altså sy igennem elastikken? Skal elastikken strækkes imens eller skal den bare rynke når man gør det?

TS: Rigtig fine bukser! Ser godt ud med de to forskellige stoffer til uglebukserne

Anmeld

5. maj 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Altså sy igennem elastikken? Skal elastikken strækkes imens eller skal den bare rynke når man gør det?

TS: Rigtig fine bukser! Ser godt ud med de to forskellige stoffer til uglebukserne

Du skal strække elastikken, så stoffet bliver glat... lad mig lige se om jeg kan finde et billede af det

Anmeld

5. maj 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Her kan du se resultatet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. maj 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Her kan du se resultatet

Super!!! Tak

Godt med nogle fif!

Anmeld

5. maj 2011

bullerbassen

muzen skriver:

De er sørme flotte  Må man spørge hvilken mønster du har brugt til dem med ugler .....

Anmeld

5. maj 2011

muzen

Skouboe skriver:

De er rigtigt flotte

super mange tak det vil jeg skrive mig bag øret. hvad bruger du i benene? min mor og jeg var vildt uening for jeg ville have en tynder så jeg bare kan bukke den op når han har dem så så det poser lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.