Bør jeg ringe til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

merle2010

Anke skriver:

Stakkels pige! Det er bare ikke sjovt, sådan noget...

Da Elina var 2 mdr., havde hun rotavirus-diarré i 9 uger, så jeg kender lidt til det. Vi rendte til kontrol efter kontrol, uden at der kunne blive gjort noget - nøj, det var træls! Jeg håber godt nok ikke, det skal vare lige så længe denne gang.

Hvad har i gjort med institution i al den tid? Har i måttet holde hende hjemme?

hun har været i institution meget lidt.. hun kommer kun afsted om morgenen hvis hun ikke har skidt igennem alt tøjet og hele sengen i løbet af natten, og hvis hun ikke har kastet op aftenen før.. så ja hun har været meget hjemme, hvilket har resulteret i en totalt morpattet pige der KUN vil hænge konstant.. og nu nægter hun så at spise pågrund af tænderne.. så hun er hårdt ramt.. har så ondt af hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Mor-til-asta-09

Anke skriver:

Ja, det er også det, jeg tænker.... Men hvor er det dog træls, at man så ikke kan gøre mere!

Jeg tror, jeg vil prøve at ringe i morgen. Om ikke andet kan lægen vel sikre sig, at hun ikke er dehydreret eller noget.

Tak for svar!

Hvad så fik du ringer til lægen idag? knus

Anmeld

5. maj 2011

AWO

Mor-til-asta-09 skriver:

Hvad så fik du ringer til lægen idag? knus

Hvor sødt af dig at tænke på os! Tak for snakken i går, det var rart at få diskuteret det med nogen.

Jeg fik ringet og fik en god snak med hende. Hun mente dog, at så længe det gik den rigtige vej, og hun ikke var helt slatten, så skulle vi bare se tiden an.

heldigvis har hun det også meget bedre i dag. Hun fik sovet hele natten, og to sig lige to laaange lure + en slapper på fars arm, og det har åbenbart hjulpet.  Hun har i hvert fald sponset rundt hele aftenen, og afføringen er også ved at være normal.

til gengæld er farmand begyndt at skrante nu...

Anmeld

5. maj 2011

camilla28

JA jeg villle lige give  et call til lægen  bare for et tjeks skyld

Anmeld

5. maj 2011

Annemor...

Lyder i mit hoved som ROTA virus

Anmeld

6. maj 2011

Mor-til-asta-09

Anke skriver:

Hvor sødt af dig at tænke på os! Tak for snakken i går, det var rart at få diskuteret det med nogen.

Jeg fik ringet og fik en god snak med hende. Hun mente dog, at så længe det gik den rigtige vej, og hun ikke var helt slatten, så skulle vi bare se tiden an.

heldigvis har hun det også meget bedre i dag. Hun fik sovet hele natten, og to sig lige to laaange lure + en slapper på fars arm, og det har åbenbart hjulpet.  Hun har i hvert fald sponset rundt hele aftenen, og afføringen er også ved at være normal.

til gengæld er farmand begyndt at skrante nu...

Dejligt at høre hun er ved ta være frisk igen, og træls at farmand er ved at blive ramt nu.. Men han kan klare det, kan de små pus desværre ikke... Men skønt hun har det bedre.. Knus

Anmeld

6. maj 2011

Ina33

Anke skriver:

Hej piger

Elina (11 mdr.) har kastet op og haft dårlig mave siden i fredags. I weekenden var hun helt færdig og sov hele tiden, men de sidste to dage er det langsomt blevet bedre, og jeg troede egentlig, hun var ved at være ovre det. Hun har spist lidt, og også kunnet finde ud af at lege. Hun har heldigvis hele tiden drukket godt, så jeg har ikke været voldsomt bekymret.

Men nu har hun lige kastet op igen - suk! Det er altså 6. dag i træk, hun ikke har fået ordentlig næring, fordi det hele jo bare ryger ud igen.

Hvad synes i - bør jeg ringe til lægen i morgen tidlig, eller skal jeg bare se tiden an, fordi jeg nok alligevel bare får at vide, at det er en virus?

KH, Anke

Hvis det var mig ville jeg se tiden an weekenden over.

God bedring.

Anmeld

15. maj 2011

lilleper89

Hej piger jeg er godt nok en ung mand men jeg ved hvad jeg vil gøre hvis jeg var jer men jeg kender nogle produkter imod kvamle og feber hvis i vil hører om det kan i bare skrive til min mail adr

teamoliegrossisten@gmail.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.