Sidste scanning inden termin(:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Chr-Hei

Kofoed33 skriver:

Det håber jeg da det vil gøre, men ka tørste mig med, at jeg efterhånden er halvvejs (forhold til, hvornår jeg fandt ud af, at jeg var gravid).

Men glæder mig til, at se bassemanden

Ja det er rigtigt (: Men hvordan er det skal du føde før tid nu der er to eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Kofoed.

Heidi-ra skriver:

Ja det er rigtigt (: Men hvordan er det skal du føde før tid nu der er to eller hvordan?

Ja, med tveæggende tvillinger skære man 2 uger af en "normal" graviditet, så 38+0 er "termin" (kan det ikke blive fagligt, pga scanninger) og så er det, det samme med at gå over tid.

Man enæggende skal vistnok sætte igang senest 38+0 for at unggå en masse kompilkationer som kan opstå, da de deler moderkage.

Anmeld

5. maj 2011

MajseMaja

Stort tillykke med det hele. Jeg undre mig over om du selv har betalt for scanningen eller om det var på sygehuset? Så vidt jeg ved får jeg den sidste scanning på Hillerød hospital i uge 20 så undrede mig bare ;-)

Anmeld

5. maj 2011

Chr-Hei

Kofoed33 skriver:

Ja, med tveæggende tvillinger skære man 2 uger af en "normal" graviditet, så 38+0 er "termin" (kan det ikke blive fagligt, pga scanninger) og så er det, det samme med at gå over tid.

Man enæggende skal vistnok sætte igang senest 38+0 for at unggå en masse kompilkationer som kan opstå, da de deler moderkage.

Ok ja det var da ikke meget der bliver skåret af tiden .. Du kan da nå blive umådelig stor .. (: Men så må vi håbe du ikke går for emget over tid .. Hhe

Anmeld

5. maj 2011

Chr-Hei

MajseMaja skriver:

Stort tillykke med det hele. Jeg undre mig over om du selv har betalt for scanningen eller om det var på sygehuset? Så vidt jeg ved får jeg den sidste scanning på Hillerød hospital i uge 20 så undrede mig bare ;-)

Mange tak ska du have..

Nej har ikke selv betalt for scanningen.. har været til  mang scanninger gennem min graviditet pgs mit blodtryk MEN inden jeg fik det problem og jeg var til scanning i uge 20 fik jeg at vide der var en vægtscanning i uge 35 og det var helt normalt for at se hvad barnet vejer og om det ligger rigtigt .. Så så vidt jeg har forstået er netop den scanning vidst meget normal. Men er ikke 100... Alle jeg kender har i hvertfald været til den?

Anmeld

5. maj 2011

Kofoed.

Heidi-ra skriver:

Ok ja det var da ikke meget der bliver skåret af tiden .. Du kan da nå blive umådelig stor .. (: Men så må vi håbe du ikke går for emget over tid .. Hhe

Ja det kan jeg, hvis jeg ikke passer på, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.