Sidste scanning inden termin(:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Chr-Hei

Så fik jeg overstået min sidste scanning inden termin d 1 juni og alt så bare så fint ud.. Lillemanden vejer 2850 så han er ved at være en god basse... Fostervand og det hele var der nok af...

Jordmoderen der skulle scanne mig var ny og skulle lige lærer det så vi fik en del information om det hele og gud hvor  var det skønt...

Lillemanden ligger tilmed som han skal og kan nu komme ud hvornår det skal være.. Fik endda at vide at hvis IKKE kan er kommet ud inden min terminsdato vil jeg bliver sat igang når jege r 40+0 grundet mit bøvl med blodtrykket.. Syntes det er rart nok at vide jeg ikke skal gå 14 dage over tid..

Indtil videre skal jeg føde normalt selvom der har været snakke om pks så det jo dejligt..

Ved ikke hvad jeg egentlig ville med dette indlæg nok bare ud med jeg er super glad for jeg om 4 uger har min lille basse i mine arme .. Og er tilmed gået på barsel idag, og er ikke under begrebet sygemeldt mere..

God aften til alle Jer dejlige piger her på baby..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Kofoed.

Wee tillykke med den dejlige scanning. Og hvor er det lækkert med en deadline

Anmeld

4. maj 2011

Najsen86

Ej hvor er det skønt  sikke en basse

Anmeld

4. maj 2011

Chr-Hei

Kofoed33 skriver:

Wee tillykke med den dejlige scanning. Og hvor er det lækkert med en deadline

Mange tak .. Det er bare super skønt , især efter en del bøvl jeg har haft med sygehusene ... Og ja super skøøn med deadline er sgu ved være utålmodig

Anmeld

4. maj 2011

Chr-Hei

Najsen86 skriver:

Ej hvor er det skønt  sikke en basse

Vildt skøønt(: Hehe ja dejligt han lever godt derinde

Anmeld

4. maj 2011

Kofoed.

Heidi-ra skriver:

Mange tak .. Det er bare super skønt , især efter en del bøvl jeg har haft med sygehusene ... Og ja super skøøn med deadline er sgu ved være utålmodig

Det er jeg også allerede, hehe. Men må vente til minimum august, men kan da ikke vente så lang tid

Anmeld

4. maj 2011

birthee

Dejligt at lillemanden har det godt - håber det snart bliver den tid hvor du skal holde ham i armene

Knus

Anmeld

4. maj 2011

Chr-Hei

Kofoed33 skriver:

Det er jeg også allerede, hehe. Men må vente til minimum august, men kan da ikke vente så lang tid

Puha ja forstår dig sgu godt .. Syntes også der er gået mega laaaaangtid ... Men det skal nok gå stærkt .. Syntes i hvertfald de sidste uger er gået hurtigt

Anmeld

4. maj 2011

Kofoed.

Heidi-ra skriver:

Puha ja forstår dig sgu godt .. Syntes også der er gået mega laaaaangtid ... Men det skal nok gå stærkt .. Syntes i hvertfald de sidste uger er gået hurtigt

Det håber jeg da det vil gøre, men ka tørste mig med, at jeg efterhånden er halvvejs (forhold til, hvornår jeg fandt ud af, at jeg var gravid).

Men glæder mig til, at se bassemanden

Anmeld

4. maj 2011

Chr-Hei

birthee skriver:

Dejligt at lillemanden har det godt - håber det snart bliver den tid hvor du skal holde ham i armene

Knus

Ja man bliver helt tilpas i kroppen når man lige har været til scanning og alt bare er så fint... (:

Uha håber jeg godt nok også (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.