Hvilken vaskemaskine har du/i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Maja_4000

Fru. Skovrup skriver:

Hvad er forskellen? På omdrejningerne ?

Det er noget med hvor meget den slynger det .. Jo mere det bliver centrifugeret , jo mindre vådt er det = jo hurtigere tørrer det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

ønskebørn74

Fru. Skovrup skriver:

Hvad med katte hår og hunde hår ? Hvordan tager den dem ?

Rigtig godt... Vi havde en hvid Westie med langt hår...

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
ønskebarn74 skriver:

Rigtig godt... Vi havde en hvid Westie med langt hår...

Lyder lige som den vaske maskine jeg leder efter! Du siger det er et amerikansk mærke? Købt i danmark?

Vi har nemlig to katte, og om foråret fælder de enormt, og i det hele taget fælder de bare utrolig meget, så får hurtigt katte hår på strømper og bukser.

Min far og stedmor har en meget fin miele vaske maskine som bestemt ikke var billig, men den har svært ved at få katte hår af.

Anmeld

4. maj 2011

Lunae

Hold op hvor er det dejligt med så mange svar! Gerne flere erfaringer tak

Anmeld

4. maj 2011

Nessie

LenaJohansen skriver:

jeg kan anbefale denne  Den har alle programmer som man kan tænke sig til 

Den ligner min , men har 1600 omdrejninger, købt i december 2010.

Rigtig god maskine

Anmeld

4. maj 2011

ønskebørn74

Fru. Skovrup skriver:

Lyder lige som den vaske maskine jeg leder efter! Du siger det er et amerikansk mærke? Købt i danmark?

Vi har nemlig to katte, og om foråret fælder de enormt, og i det hele taget fælder de bare utrolig meget, så får hurtigt katte hår på strømper og bukser.

Min far og stedmor har en meget fin miele vaske maskine som bestemt ikke var billig, men den har svært ved at få katte hår af.

Ja den forhandles herhjemme... Lækker maskine... Og ikke vildt dyr... Sådan midt imellem...

Anmeld

4. maj 2011

aya-zia

jeg har VERDENS bedste vaskemaskine... MIN MAND... vores er i stykker lige pt og min udlejer arbejder på højtryk for at skaffe en ny... emn det tager tid med banken for han VIL ha vi skal ha en ny

så heldigvis er min mand i dk i denne uge... han står troligt og vasker ALT vores tøj i en balje... DET HAR ALDRIG VÆRET SÅ RENT FØR...

jubii for mænd der kan lave noget...

elsker min (vaske)mand

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
aya-zia skriver:

jeg har VERDENS bedste vaskemaskine... MIN MAND... vores er i stykker lige pt og min udlejer arbejder på højtryk for at skaffe en ny... emn det tager tid med banken for han VIL ha vi skal ha en ny

så heldigvis er min mand i dk i denne uge... han står troligt og vasker ALT vores tøj i en balje... DET HAR ALDRIG VÆRET SÅ RENT FØR...

jubii for mænd der kan lave noget...

elsker min (vaske)mand

Det må klart være en vaske maskine som er energi mærket A++ :-)

Anmeld

4. maj 2011

ønskebørn74

Fru. Skovrup skriver:

Elgiganten forhandler den og har super service...

Anmeld

4. maj 2011

aya-zia

Fru. Skovrup skriver:

Det må klart være en vaske maskine som er energi mærket A++ :-)

hehe ja på strøm... MEN PÅ VAND... ej ej ej ej ej ej tror ALDRIG jeg har haft en vaske maskine som bruger SÅ meget vand hehehehehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.