Hvilken vaskemaskine har du/i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.064 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Lunae

Hej piger!
Jeg står og skal ud og investere i en vaskemaskine, hvilket vi aldrig har haft før! Det er jo en jungle og alle siger noget forskellige, men de er jo sælgere

Hvilken har i og er i tilfredse med den? hvor stor er kapaciteten og hvor mange omdrejninger?

HJÆLP!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Lunae skriver:

Hej piger!
Jeg står og skal ud og investere i en vaskemaskine, hvilket vi aldrig har haft før! Det er jo en jungle og alle siger noget forskellige, men de er jo sælgere

Hvilken har i og er i tilfredse med den? hvor stor er kapaciteten og hvor mange omdrejninger?

HJÆLP!!

Hov jeg vil da lige følge med her :-) står i den situation at jeg også skal til at tænke på at investere i vaske maskine :-)

Anmeld

4. maj 2011

twinny

siemens kan ikk huske model...  Men 1200 omdrejninger og 7 kg kapacitet og touch display.... I love it.... Den er fantastisk...  Og den spiller musik, når den er færdig...  Men den er lydløs og skøn... Men kan helt sikkert anbefale siemens eller boss... Tyskerne laver altid kvalitets produkter...

Anmeld

4. maj 2011

Grynt

Bosch touch screen med 8 kg...og ville ikke undvære den for noget!!!!

Anmeld

4. maj 2011

LenaJohansen

jeg kan anbefale denne  Den har alle programmer som man kan tænke sig til 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2011

oerbaek

AEG 1600 omdrejninger og 7 kg 

fantastisk maskine

Anmeld

4. maj 2011

Maja_4000

Hvis jeg var dig , ville jeg vælge en med mindst 1600 omdrejninger .. Vi gik fra 1200 til 1600 .. Og der var stor forskel !

Vores har også et "børneprogram" , som er længere og med en ekstra skyldning , for at få alle rester af vaskemiddel ud (:

Kan ikke huske mærket , og Caroline er lige faldet i søvn på mig :b

Anmeld

4. maj 2011

ønskebørn74

Hej piger!

HJÆLP!!

Ariston 1800 omdrejninger 7kg. kapacitet... Eeeeelsker min maskine... Den er amerikansk og har et specielt uldprogram der gør at jeg kan vaske alt uldtøj også... Og alergiker program med mange skylninger...

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

Maja_4000 skriver:

Hvis jeg var dig , ville jeg vælge en med mindst 1600 omdrejninger .. Vi gik fra 1200 til 1600 .. Og der var stor forskel !

Vores har også et "børneprogram" , som er længere og med en ekstra skyldning , for at få alle rester af vaskemiddel ud (:

Kan ikke huske mærket , og Caroline er lige faldet i søvn på mig :b

Hvad er forskellen? På omdrejningerne ?

Anmeld

4. maj 2011

Skovrup

ønskebarn74 skriver:

Ariston 1800 omdrejninger 7kg. kapacitet... Eeeeelsker min maskine... Den er amerikansk og har et specielt uldprogram der gør at jeg kan vaske alt uldtøj også... Og alergiker program med mange skylninger...

Hvad med katte hår og hunde hår ? Hvordan tager den dem ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.