Hvad sover jeres børn i nu (barnevogn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Clisolka

Diana... skriver:

He he heller ikke anden gangs mor jeg har godt nok taget hendes tempertur mange gange fordi hun har været så varm at jeg har troet hun har feber griner. MEN nej nej hun er bare et varmt barn he he. 

Haha ja det har vi også gjort et par gange her, men nix, ingen feber - bare et meget varmt barn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Som vejret er lige nu og her, så har jeg netop for en time siden puttet Frederikke med en overgangsanorak med en bomuldshue på og hjemmesko på fusserne. Derudover har hun 2 dyner på sig - den ene puttet godt ned omkring hende, og den anden lidt løst øverst.

Anmeld

6. maj 2011

Christina.78

Gør bare lige opmærksom på det med bleen foran barnevognsåbningen:

http://www.sundhedsplejersken.dk/Familie/Artikler-om-familie2/Sund-familie/Varme-vaske-og-passende-temperatur/

Af en eller anden grund tror mange forældre med spædbørn, at de skal sætte en stofble for barnevognsåbningen. Den siges at skulle beskytte barnet mod solen, mod fluer og myg, mod indtryk og måske også hjælpe barnet til at finde ro. Jeg kender ingen videnskabelige kilder, der kan bekræfte det - og det er helt sikkert heller ikke undersøgt. Men een ting kan jeg love jer ud fra min sunde fornuft og erfaring, det bliver MEGET varmt og tæt .

Væk med bleen i varmen

Dit barn skal have luft - masser af luft. Så du vil opdage, at dit barn får det meget bedre, når det kan få frisk luft at trække vejret i, og der ikke er tæt og stillestående luft omkring det. Det kan også godt være tilfældet med et myggenet, som også er tæt at have over barnevognen. Er det i aftenskumringen, hvor temperaturen er nede på 18 - 20 grader og myggene svirrer, så er ideen god. Men er det høj sol og 25 grader, så er nettet med til at holde temperaturen oppe.  

http://www.farmorogborn.dk/artikler/artikel.asp?id=264

læs især den sidste artikel !!

Anmeld

6. maj 2011

stella

Mussen2 skriver:

Hvad sover jeres børn i i barnevognen nu - hvis de sover med dyne?

min datter har sovet i voksipose, så jeg synes det er meget svært hvad hun skal sove i nu i barnevognen. Og hue eller ikker ikke hue

min datter gik fra sovepose til dyne hun har bukser trøje en bomuld trøje uden over også hat og ikke mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.