Hvad sover jeres børn i nu (barnevogn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

MetteMTH

kamtok skriver:

Ja, jeg fjerner også forstykket helt, hvis det er varmt. Men den lille laban synes jo det er fantastisk, for så kan han løfte benene og tage fusserne i munden 

hihi.. Malou elsker også at ligge med benene over dynen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mor til L&S

Alm tøj, fleece jakke og lille hue og så dyne

Anmeld

4. maj 2011

Mussen2

Mor til Liva skriver:

Alm tøj, fleece jakke og lille hue og så dyne

Super - det var egentlig også min tanke, men blev ret forvirret over at Dp havde skrevet vi skulle medbringe sovetøj....

Anmeld

4. maj 2011

Mor til L&S

Mussen2 skriver:

Super - det var egentlig også min tanke, men blev ret forvirret over at Dp havde skrevet vi skulle medbringe sovetøj....

Tja det kan jeg da godt forstå - mon ikk hun mener en fleece trøje/jakke og hue evt?

Liva er i hvertfald tilpas varm siger vores DP mor

Anmeld

4. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Mussen2 skriver:

Hvad sover jeres børn i i barnevognen nu - hvis de sover med dyne?

min datter har sovet i voksipose, så jeg synes det er meget svært hvad hun skal sove i nu i barnevognen. Og hue eller ikker ikke hue

da vi har en udbryder konge hvad klasisk voksi angår, så købte vi en voksi urban... 

Normalt ligger han i hans bluse og så bare ben. 

På varme dage bliver den åbnet nede ved hans fødder og så sover han kun iført ble.

Anmeld

4. maj 2011

Clisolka

Diana... skriver:

Sidste uge sit alm tøj og et dynebetræk denne uge sit alm tøj og sin dyne det kommer lidt and på vejr og vind jeg har et MEGET varmt barn. 

Hugger lige din sætning, for kan skrive det samme 

Nøøøj det er ikke sjovt at have så varmt et barn - og være førstegangsmor 

Anmeld

4. maj 2011

Lise

Ved godt at det ikke var det du spurgte om, men min lille dreng sover stadig i voksi, nu med sommerdyne. Og så har han bare en body på, bare ben, evt. strømper. Ingen hue. Han er 13 mdr.

Anmeld

4. maj 2011

merle2010

min datter sover med en fleecetrøje og en tynd hue, og så bare dyne.. men hvis det er rigtig lunt, får hun ikke hue på, og nogle gange har hun osse bare tæer, det elsker hun..

Anmeld

5. maj 2011

Diana...

BB78 skriver:

Hugger lige din sætning, for kan skrive det samme 

Nøøøj det er ikke sjovt at have så varmt et barn - og være førstegangsmor 

He he heller ikke anden gangs mor jeg har godt nok taget hendes tempertur mange gange fordi hun har været så varm at jeg har troet hun har feber griner. MEN nej nej hun er bare et varmt barn he he. 

Anmeld

5. maj 2011

Brams

Mussen2 skriver:

Hvad sover jeres børn i i barnevognen nu - hvis de sover med dyne?

min datter har sovet i voksipose, så jeg synes det er meget svært hvad hun skal sove i nu i barnevognen. Og hue eller ikker ikke hue

Lærke sover bare i det tøj hun har på og ingen hue.

Er det rigtig koldt en dag, får hun en tynd hue på og en fleecetrøje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.