D.u.m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

henh01

Oliver&Troia <3 skriver:

Nu er det jo ikk "KUN" ludomani, han har jo oz været hende utro så mange gange....sidst med hendes faster...

Hun kan da få så meget bedre...

Tja.. Men han har nok også nogen kvaliteter siden hun bliver ved ham.. At du og at jeg ikke ville accpeterer utroskab gør jo ikke Dennis til et skavt fordi hun vælger at acceptere det.

Jeg har da også begået fejl i min fortid, men det vil jeg da ikke dømmes ud fra i dag. Hvis jeg har gjort noget førhen som min mand ikke kan og vil acceptere så er det da hans ansvar at gå fra mig. Forstår du hvad jeg mener?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

R&N skriver:

Jeg sidder i nøjagtig det samme lige nu med to manglende huslejer, dagpleje osv, da min kæreste er ludoman, og lige nu er rigtig langt ude... Det er ikke så let bare at smutte som man tror når man ikke står i det...

IGEN det er jo ikk "KUN" ludomanien!!!!!!!!!!!!

Anmeld

4. maj 2011

NinaNymannMadsen

hun har fortjent bedre sådan som han har været over for hende.
gid man kunne gøre noget for at hjælpe. det er så synd at det er hele familien det skal gå ud over fordi han lider af ludomani, kan de ikke selv opsøge hjælp til ham og virkelig bare banke i bordet og sige det virkelig er nødvendigt her og nu for der skal gøres noget ved det for ellers ender det da helt galt.

Anmeld

4. maj 2011

henh01

R&N skriver:

Jeg sidder i nøjagtig det samme lige nu med to manglende huslejer, dagpleje osv, da min kæreste er ludoman, og lige nu er rigtig langt ude... Det er ikke så let bare at smutte som man tror når man ikke står i det...

Det skal man da heller ikke.. Hvis man elsker personen skal man arbejde sammen, støtte hinanden osv.. I medgang og modgang.. Det er sgu for nemt bare at smutte fra det hele..

Og så lige et  til dig

Anmeld

4. maj 2011

lisesp83

Jeg har virkelig ondt af hende

Anmeld

4. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

henh01 skriver:

Tja.. Men han har nok også nogen kvaliteter siden hun bliver ved ham.. At du og at jeg ikke ville accpeterer utroskab gør jo ikke Dennis til et skavt fordi hun vælger at acceptere det.

Jeg har da også begået fejl i min fortid, men det vil jeg da ikke dømmes ud fra i dag. Hvis jeg har gjort noget førhen som min mand ikke kan og vil acceptere så er det da hans ansvar at gå fra mig. Forstår du hvad jeg mener?

Ja kan sagtens følge dig...

synes bare hun oz fortjener en der respektere hende, og er man utro har man ikk respekt for sin partner...

kan du følge mig?

Anmeld

4. maj 2011

Darling<3

Oliver&Troia <3 skriver:

Hva fuck laver christina med det skvat som dennis?

Tja, det er lidt svært at svare på

Han er ikke den mest snu, men han er nu en god far

Anmeld

4. maj 2011

henh01

Oliver&Troia <3 skriver:

Ja kan sagtens følge dig...

synes bare hun oz fortjener en der respektere hende, og er man utro har man ikk respekt for sin partner...

kan du følge mig?

Ja men hvis man har fuldt med i de tidl. afsnit så ved man også at det skete i en periode hvor de havde det rigtig skidt, der ingen bekræftigelse eller kærtegn var.. Ikke at det retfærdiggøre det, men manden kan jjo have ændret sig.

Anmeld

4. maj 2011

Halbschön

Oliver&Troia <3 skriver:

IGEN det er jo ikk "KUN" ludomanien!!!!!!!!!!!!

Rolig nu... Det siger jeg jo heller ikke.. Siger bare at det ikke altid er så nemt når man har det inde på livet...

Anmeld

4. maj 2011

Stéphanie

Oliver&Troia <3 skriver:

Hun kunne bare få så meget bedre.... Helt ærlig han har været utro med hendes faster!!!!!!!!

Nemlig det kan koste børnene...hva tænker sådan en mand på...

og hun har da seriøst ikk en skyld i det der er sket-som hun siger

Jamen det er SÅ synd for hende, havde virkelig smidt ham på porten hvis det var mig..!! 

Nej det er nemlig ikke hendes skyld, hun er virkelig havnet i en røvdårlig situation og hun kan ikke gøre hverken fra eller til lige nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.