D.u.m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.521 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Hva fuck laver christina med det skvat som dennis?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Stéphanie

Oliver&Troia <3 skriver:

Tjaaaaaa, det er nok dagens helt store spørgsmål! Har virkelig ondt af hende, tror måske ikke hun har overskuddet til at gå fra ham? Det kan jo virkelig være svært at gå fra en man har været sammen med så længe. Men håber da snart at hun finder en lykkelig løsning for sig selv og børnene 

Anmeld

4. maj 2011

Unalisa

hun er her ikke til at besvare dig??

men vel smag og behag.,..

Anmeld

4. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

momse22 skriver:

Tjaaaaaa, det er nok dagens helt store spørgsmål! Har virkelig ondt af hende, tror måske ikke hun har overskuddet til at gå fra ham? Det kan jo virkelig være svært at gå fra en man har været sammen med så længe. Men håber da snart at hun finder en lykkelig løsning for sig selv og børnene 

synes det er synd han fucker hende så meget!!!!

Anmeld

4. maj 2011

malliebooh

Oliver&Troia <3 skriver:

Anmeld

4. maj 2011

henh01

Har alle vores mænd ikke deres egne særheder? Og elsker vi dem ikke alligevel? Min mand spiller WOW og jeg synes det er så mærkeligt et spil, men jeg elsker ham alligevel... Ham dennis har tilsyneladende et problem - ludimani er ofte meget dybere end som så og rummer ofte store psykiske problemer. Hvis min mand en dag bukker under med psykiske problemer har jeg da stadig ikke i sinde at gå fra ham, men derimod hjælpe ham på rette vej igen.

Anmeld

4. maj 2011

Stéphanie

Oliver&Troia <3 skriver:

synes det er synd han fucker hende så meget!!!!

Det er det virkelig også!!!  Åh kan virkelig blive så rasende når sådan noget sker Ved godt at ludomani er en sygdom, men stadigvæk Det går jo ikke kun udover ham og hende, men fandme også deres børn. Ville så gerne kunne hjælpe hende lige nu, eller bare give hende et kram!

Anmeld

4. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

henh01 skriver:

Har alle vores mænd ikke deres egne særheder? Og elsker vi dem ikke alligevel? Min mand spiller WOW og jeg synes det er så mærkeligt et spil, men jeg elsker ham alligevel... Ham dennis har tilsyneladende et problem - ludimani er ofte meget dybere end som så og rummer ofte store psykiske problemer. Hvis min mand en dag bukker under med psykiske problemer har jeg da stadig ikke i sinde at gå fra ham, men derimod hjælpe ham på rette vej igen.

Nu er det jo ikk "KUN" ludomani, han har jo oz været hende utro så mange gange....sidst med hendes faster...

Hun kan da få så meget bedre...

Anmeld

4. maj 2011

Halbschön

Oliver&Troia <3 skriver:

Jeg sidder i nøjagtig det samme lige nu med to manglende huslejer, dagpleje osv, da min kæreste er ludoman, og lige nu er rigtig langt ude... Det er ikke så let bare at smutte som man tror når man ikke står i det...

Anmeld

4. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

momse22 skriver:

Det er det virkelig også!!!  Åh kan virkelig blive så rasende når sådan noget sker Ved godt at ludomani er en sygdom, men stadigvæk Det går jo ikke kun udover ham og hende, men fandme også deres børn. Ville så gerne kunne hjælpe hende lige nu, eller bare give hende et kram!

Hun kunne bare få så meget bedre.... Helt ærlig han har været utro med hendes faster!!!!!!!!

Nemlig det kan koste børnene...hva tænker sådan en mand på...

og hun har da seriøst ikk en skyld i det der er sket-som hun siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.