Louis Vuitton

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej piger

Ved i om det er muligt at få bekræftet ægtheden af en taske inde i butikken i KBH? Jeg har fået en men har lidt svært ved at tro på den er ægte. Altså kvaliteten er lækker, men jeg tør næsten ikke tro på den er ægte, for der er jo mange gode kopier i omløb.

Kig efter serienummer i tasken. Og hvis det er en taske hvor der står LV eller med mønster så skal mønsteret altid været helt, dvs ingen halveringer ved kanten eller ved sygningerne. Og sømmene skal være nøjagtige, hvis der er 300 søm i den ene side af tasken, skal der også være i den anden side. Farven på LV skal ALTID være gul agtig, og hvis sygningen er bare det mindste skæv - kan du være sikker på det er fake! der er mange ting at kigge efter, men du kan sagtens få den tjekket hos en LV forhandler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Anonym trådstarter

tusind tak for jeres svar

Anmeld

5. maj 2011

signe.

FL 1033 står der i den.

Det lyder som en fesen historie men min far arbejder for en der tømmer dødsboer og lign., og har så fundet den taske i noget de har tømt for nylig. Han er en ældre herre og aner intet om mærker osv. Men altså der er jo så ingen kvittering. Måske har der været men han har slet ikke tænkt over at der måske lå en kvittering et sted. Alle ting som papirer og fotos ryger jo ud fordi det ingen salgsværdi har for dem.

Syningerne er flotte og det samme er samlingerne med det rødbrune.

Jeg har aldrig været interesseret i så dyre mærker og ved så heller ikke om jeg overhovedet ville turde gå med den på gaden.

hvis koden er ægte betyder det vel her at tasken er produceret i Frankrig og er fra den 13 måned i 2003. ifølge det link fra trendsales  og det lover jo ikke godt, for så vidt jeg ved er der da kun 12 måneder

Anmeld

5. maj 2011

Nadia&Daniel

Altså - jeg har en taske med koden: CA 2088 - og den er ægte - har selv købt den i butikken inde i København og har kvitteringen på den. Så undre mig over måde at regne ægtheden ud, for så er min fra Spainen - den 28 mdr. og i 08.. Og det kan jo ikke passe. Men den er ægte

Anmeld

5. maj 2011

Hertzum77

Nadia&Daniel skriver:

Altså - jeg har en taske med koden: CA 2088 - og den er ægte - har selv købt den i butikken inde i København og har kvitteringen på den. Så undre mig over måde at regne ægtheden ud, for så er min fra Spainen - den 28 mdr. og i 08.. Og det kan jo ikke passe. Men den er ægte

Din er så ny at koden betyder uge 28 år 2008 

Anmeld

5. maj 2011

Nadia&Daniel

Hertzum77 skriver:

Din er så ny at koden betyder uge 28 år 2008 

Tak - blev lige nysgerrig - så nu blev taskerne lige tjekket igennem

Anmeld

5. maj 2011

baby84

Anonym skriver:

Hej piger

Ved i om det er muligt at få bekræftet ægtheden af en taske inde i butikken i KBH? Jeg har fået en men har lidt svært ved at tro på den er ægte. Altså kvaliteten er lækker, men jeg tør næsten ikke tro på den er ægte, for der er jo mange gode kopier i omløb.

de gør det ikke i butikken. Kender du siden mypoupette.com. Der kan man sende billeder ind og så tjekker de ægtetheden for et  mindre beløb. Det gjorde jeg meget for et par år siden og var godt tilfreds med denne service.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.