Louis Vuitton

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.150 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Ved i om det er muligt at få bekræftet ægtheden af en taske inde i butikken i KBH? Jeg har fået en men har lidt svært ved at tro på den er ægte. Altså kvaliteten er lækker, men jeg tør næsten ikke tro på den er ægte, for der er jo mange gode kopier i omløb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mortiltodrenge

Hvad er serienummeret? Jeg tror simpelthen ikke de vil bruge tid på at bekræfte ægtheden af diverse tasker, mere Hvis sælger har kobt tasken i LV, kan du få genudskrevet en kvittering.

Anmeld

4. maj 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hej piger

Ved i om det er muligt at få bekræftet ægtheden af en taske inde i butikken i KBH? Jeg har fået en men har lidt svært ved at tro på den er ægte. Altså kvaliteten er lækker, men jeg tør næsten ikke tro på den er ægte, for der er jo mange gode kopier i omløb.

Hvis du har købt den i LV's egen butik er den ægte. Men et rigtig fint trick er, at kigge på syningerne. Både hvordan de ser ud, men også farven - de SKAL være gule. Og "siderne" på læderet skal være røde/rødbrune.

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Mortiltodrenge skriver:

Hvad er serienummeret? Jeg tror simpelthen ikke de vil bruge tid på at bekræfte ægtheden af diverse tasker, mere Hvis sælger har kobt tasken i LV, kan du få genudskrevet en kvittering.

FL 1033 står der i den.

Det lyder som en fesen historie men min far arbejder for en der tømmer dødsboer og lign., og har så fundet den taske i noget de har tømt for nylig. Han er en ældre herre og aner intet om mærker osv. Men altså der er jo så ingen kvittering. Måske har der været men han har slet ikke tænkt over at der måske lå en kvittering et sted. Alle ting som papirer og fotos ryger jo ud fordi det ingen salgsværdi har for dem.

Syningerne er flotte og det samme er samlingerne med det rødbrune.

Jeg har aldrig været interesseret i så dyre mærker og ved så heller ikke om jeg overhovedet ville turde gå med den på gaden.

Anmeld

4. maj 2011

Mumto3

Du kunne jo overveje at sælge den

Anmeld

4. maj 2011

tinasmor

Hvis du vil sælge den videre er dog vigtigt at finde ud af om den er ægte, da du ikke må vidersælge kopier som ægte (så vidt jeg ved)

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Netop derfor vil jeg gerne vide om den et ægte

Anmeld

4. maj 2011

sarahb

ind i louis med dig det kan de sagtens bekræfte.

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

ind i louis med dig det kan de sagtens bekræfte.

Det må jeg prøve. Skal nok komme med en Update når jeg har været derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.