For pokker da...øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Cstinne

Hvis den er sendt som pakke skulle der meget gerne være forsikring på den, og man tager da heller ikke imod en smadret pakke???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Clisolka

StephanieJ skriver:

Kan I ikke også køre erstatningskrav mod Post DK? Husk endelig at tage en masse billeder inden i sender den retur!

Det samme tænkte jeg på 

Anmeld

4. maj 2011

kamtok

Mimic skriver:

http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/Transport?tc=740F1814A3D24C089538501A55EC0D6A

ikke helt... havde dog delvist ret... da det er en bærbar der let kan transporteres skal i selv sørge for at den bliver leveret HVIS sælger bor tæt på... er det større ting, skal sælger betale transporten..

beklager fejlen

Så vidt jeg kan forstå er det en alm. PC - og så kan man jo ikke lige tage den under armen og aflevere den, og sælger bor jo i Jylland, så mon ikke at det må gå ind under at sælger skal betale?

Jeg vil helt klart tolke det som om at det er sælgers ansvar.

Anmeld

4. maj 2011

Mimic

kamtok skriver:

Så vidt jeg kan forstå er det en alm. PC - og så kan man jo ikke lige tage den under armen og aflevere den, og sælger bor jo i Jylland, så mon ikke at det må gå ind under at sælger skal betale?

Jeg vil helt klart tolke det som om at det er sælgers ansvar.

gir dig ret... det må være sælgers ansvar, havde ikke lige set det var en stationær pc...

Anmeld

4. maj 2011

SussieThyssen

Mimic skriver:

http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/Transport?tc=740F1814A3D24C089538501A55EC0D6A

ikke helt... havde dog delvist ret... da det er en bærbar der let kan transporteres skal i selv sørge for at den bliver leveret HVIS sælger bor tæt på... er det større ting, skal sælger betale transporten..

beklager fejlen

Jepds...min mand har tjekket op på det også...og det er i dette tilfælde sælger der skal dække returneringen..så ikke mere til det

Men har stadig en ked søn

Anmeld

5. maj 2011

skønneunger

hvis i vælger at købe andet steds fra så vil jeg varmt anbefale sharkgaming.dk den ligger godt nok på sjælland men jeg tror næppe du får billigere gaming pc noget andet sted

jeg købte selv en derfra i januar og har hørt mange andre snakke godt om dem, servicen er helt i top. du kan også se deres vurderinger fra andre inde på trustpilot.

Anmeld

5. maj 2011

Kløver

SussieThyssen skriver:

Her har min mand brugt dage på at bestille den helt rigtige pc til Nickolai i 14 års gave nu han ikke skal konfirmeres.
Han har så fået lov til at få den på forskud, fordi hans gamle ikke kan mere.
Den min mand så har valgt til ham er en stor spille-pc..alene skærmkortet koster over 2500 kr.
Og så har de fjolser i firmaet, hvor vi har bestilt den, for det første ikke samlet den ordenligt..og Postdanmark har smidt rundt med kassen, så harddisken har revet sig løs og har smadret guderne alene vide hvad inde i maskinen, samt lavet et kæmpehul i selve kabinettet. Og sådan et kabinet er som bekendt af metal...det ser ud som om, der er gået et projektil igennem, så metallet er splittet helt ud i en stjerne, så der har godt nok været knald på, da Post D. har kylet rundt med den.

Så nu står vi der med en totalt smadret pc og en ulykkelig dreng.
oOg firmaet har naturligvis lukket for i dag og ligger...i Aarhus...dooh! Så man kan ikke bare køre op og aflevere skidtet, men bliver nødt til at sende den retur...suk.
Jeg kan nemlig ikke påtage mig at køre så langt og min mand skal jo lige passe sit arbejde i dagtimerne.
Niels ringede ellers til en tank lige ved siden af pc-firmaet og spurgte om han måtte komme op og stille den ind til dem, så kunne de selv hente den der i morgen, men det ville de ikke tage ansvaret for.
Øvøv!

Kærligst
Sussie

øv for hulen da også, håber de hurtigt kan levere en ny pc com er i orden. Har de sendt den som forsigtig værdi post? Pakkerne skal kunne holde til lidt når de sendes, men ja en løsreven harddisk kan jo lave meget ravage, de er da nogle fjolser ved det firma Stakkels knægt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.