SussieThyssen skriver:
Her har min mand brugt dage på at bestille den helt rigtige pc til Nickolai i 14 års gave nu han ikke skal konfirmeres.
Han har så fået lov til at få den på forskud, fordi hans gamle ikke kan mere.
Den min mand så har valgt til ham er en stor spille-pc..alene skærmkortet koster over 2500 kr.
Og så har de fjolser i firmaet, hvor vi har bestilt den, for det første ikke samlet den ordenligt..og Postdanmark har smidt rundt med kassen, så harddisken har revet sig løs og har smadret guderne alene vide hvad inde i maskinen, samt lavet et kæmpehul i selve kabinettet. Og sådan et kabinet er som bekendt af metal...det ser ud som om, der er gået et projektil igennem, så metallet er splittet helt ud i en stjerne, så der har godt nok været knald på, da Post D. har kylet rundt med den.
Så nu står vi der med en totalt smadret pc og en ulykkelig dreng.
oOg firmaet har naturligvis lukket for i dag og ligger...i Aarhus...dooh! Så man kan ikke bare køre op og aflevere skidtet, men bliver nødt til at sende den retur...suk.
Jeg kan nemlig ikke påtage mig at køre så langt og min mand skal jo lige passe sit arbejde i dagtimerne.
Niels ringede ellers til en tank lige ved siden af pc-firmaet og spurgte om han måtte komme op og stille den ind til dem, så kunne de selv hente den der i morgen, men det ville de ikke tage ansvaret for.
Øvøv!

Kærligst
Sussie
øv for hulen da også, håber de hurtigt kan levere en ny pc com er i orden. Har de sendt den som forsigtig værdi post? Pakkerne skal kunne holde til lidt når de sendes, men ja en løsreven harddisk kan jo lave meget ravage, de er da nogle fjolser ved det firma
Stakkels knægt 
Anmeld