For pokker da...øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

SussieThyssen

Her har min mand brugt dage på at bestille den helt rigtige pc til Nickolai i 14 års gave nu han ikke skal konfirmeres.
Han har så fået lov til at få den på forskud, fordi hans gamle ikke kan mere.
Den min mand så har valgt til ham er en stor spille-pc..alene skærmkortet koster over 2500 kr.
Og så har de fjolser i firmaet, hvor vi har bestilt den, for det første ikke samlet den ordenligt..og Postdanmark har smidt rundt med kassen, så harddisken har revet sig løs og har smadret guderne alene vide hvad inde i maskinen, samt lavet et kæmpehul i selve kabinettet. Og sådan et kabinet er som bekendt af metal...det ser ud som om, der er gået et projektil igennem, så metallet er splittet helt ud i en stjerne, så der har godt nok været knald på, da Post D. har kylet rundt med den.

Så nu står vi der med en totalt smadret pc og en ulykkelig dreng.
oOg firmaet har naturligvis lukket for i dag og ligger...i Aarhus...dooh! Så man kan ikke bare køre op og aflevere skidtet, men bliver nødt til at sende den retur...suk.
Jeg kan nemlig ikke påtage mig at køre så langt og min mand skal jo lige passe sit arbejde i dagtimerne.
Niels ringede ellers til en tank lige ved siden af pc-firmaet og spurgte om han måtte komme op og stille den ind til dem, så kunne de selv hente den der i morgen, men det ville de ikke tage ansvaret for.
Øvøv!

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Noahmor

Æv, håber da at de tager den retur uden brok. De kan da heller ikke have pakket den alt for godt ind, når den kan gå sådan i stykker. 

Anmeld

4. maj 2011

Steph_Laurits

Kan I ikke også køre erstatningskrav mod Post DK? Husk endelig at tage en masse billeder inden i sender den retur!

Anmeld

4. maj 2011

SussieThyssen

Noahmor skriver:

Æv, håber da at de tager den retur uden brok. De kan da heller ikke have pakket den alt for godt ind, når den kan gå sådan i stykker. 

Jo det var den nu..ikke noget der, men fordi en eller anden nørd ikke har skruet den harddisk ordenligt fast, så skal det jo gå galt.

Anmeld

4. maj 2011

Mimic

Jøsses hvor må de da have smidt rundt med den pakke

kan blive SÅ gal, når folk ikke behandler andres ting med respekt, og da slet ikke når de har ansvar for SÅ mange pakker hver dag...

tror jeg var flegnet fuldkommen ud...

stakkels din dreng håber i finder en løsning og går videre med det, for det der er bare ikke ok...

Anmeld

4. maj 2011

Lou87

Hvor er det bare træls når man modtager sådan noget! øv!
Og endnu mere synd for din søn self som jo forståeligt nok havde glædet sig rigtig meget..

Post Dk er altså bare ikk altid til og ha med og gøre, men jeg har heldigvis aldrig (7-9-13..) oplevet det endnu

Håber det lykkes bedre næste gang..

Anmeld

4. maj 2011

SussieThyssen

Mimic skriver:

Jøsses hvor må de da have smidt rundt med den pakke

kan blive SÅ gal, når folk ikke behandler andres ting med respekt, og da slet ikke når de har ansvar for SÅ mange pakker hver dag...

tror jeg var flegnet fuldkommen ud...

stakkels din dreng håber i finder en løsning og går videre med det, for det der er bare ikke ok...

Den må firmaets forsikring jo så tage med Postdanmark.
Vi har lige fundet ud af, at det koster 300 kr at sende den retur

Anmeld

4. maj 2011

Mimic

firmaet skal betale portoen for at sende den retur... husk det... hvor har i købt den??

Anmeld

4. maj 2011

SussieThyssen

Mimic skriver:

firmaet skal betale portoen for at sende den retur... husk det... hvor har i købt den??

Er du sikker på det?

Anmeld

4. maj 2011

Mimic

SussieThyssen skriver:

Er du sikker på det?

http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/Transport?tc=740F1814A3D24C089538501A55EC0D6A

ikke helt... havde dog delvist ret... da det er en bærbar der let kan transporteres skal i selv sørge for at den bliver leveret HVIS sælger bor tæt på... er det større ting, skal sælger betale transporten..

beklager fejlen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.