Er ved at DØ af sult... Må kun få flydende... Nogen der har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

missie20

LenaJohansen skriver:

gode næringsrige opskrifter på flydende kost liggende... 

Har fået fjernet 4 fortænder i mandags, så må kun spise flydende i en uge, og er ved at dø... Der er ikke meget næring i koldskål, yoghurt, og protiendrik... 

Og det skal lige siges jeg os ammer, så derfor er det bare så vigtigt at jeg får en masse næring 

Lav en frugt smoothi. Der er der massere af vitaminer osv. til din amning...Hvad med kartoffelmos...det er da en slags flyende...ellers put massere af mælk i så den er tynd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

LenaJohansen

missie20 skriver:

Lav en frugt smoothi. Der er der massere af vitaminer osv. til din amning...Hvad med kartoffelmos...det er da en slags flyende...ellers put massere af mælk i så den er tynd.

ja det kan jeg altid tage til mellemmåltider... Det er mere sådan en aftensmad... Kartoffelmos ku jeg os sagtens spise, men den mætter mig bare ikk så længe, for næringen ryger jo direkte i mælken

Anmeld

4. maj 2011

Bshizzle

LenaJohansen skriver:

der er altid fyld i suppe og det er det jeg ik kan spise.. 

Nej da..
Du kan da sagtens selv lave en suppe og si de ting fra som det er kogt i.
Ellers kan du blende det hele.. det har jeg tit gjort i en grønsagssuppe hvor vi puttede kartofler i. ( min dreng vil helst ha hans suppe lidt halv tykt.. )

Anmeld

4. maj 2011

LenaJohansen

Bshizzle skriver:

Nej da..
Du kan da sagtens selv lave en suppe og si de ting fra som det er kogt i.
Ellers kan du blende det hele.. det har jeg tit gjort i en grønsagssuppe hvor vi puttede kartofler i. ( min dreng vil helst ha hans suppe lidt halv tykt.. )

har du evt en opskrift ? Mangler noget til imorgen, skal ha spist det sidste kartoffelporresuppe idag...

Anmeld

4. maj 2011

missie20

LenaJohansen skriver:

ja det kan jeg altid tage til mellemmåltider... Det er mere sådan en aftensmad... Kartoffelmos ku jeg os sagtens spise, men den mætter mig bare ikk så længe, for næringen ryger jo direkte i mælken

okay..underligt kaartoffelmos ikke virker mættene...Hvad med grød, det mætter da også. Tynd risengrød? Øllebrød.

Anmeld

4. maj 2011

LenaJohansen

missie20 skriver:

okay..underligt kaartoffelmos ikke virker mættene...Hvad med grød, det mætter da også. Tynd risengrød? Øllebrød.

ja ku prøve med øllebrød

Anmeld

4. maj 2011

StineW

LenaJohansen skriver:

gode næringsrige opskrifter på flydende kost liggende... 

Har fået fjernet 4 fortænder i mandags, så må kun spise flydende i en uge, og er ved at dø... Der er ikke meget næring i koldskål, yoghurt, og protiendrik... 

Og det skal lige siges jeg os ammer, så derfor er det bare så vigtigt at jeg får en masse næring 

Hejsa din stakkel.

Du kan spise Skyr, som er en islandsk youghurt. Der er vildt mange proteiner i, så den mætter godt. Bland evt lidt syltetøj i for at give noget forskellig smag.

Du kan også spise frugtmos ( evt dem til babyer med forskellige frugter ) suppe og ja så løb jeg tør for ideer.

God bedring.

Stine

Anmeld

4. maj 2011

LenaJohansen

StineW skriver:

Hejsa din stakkel.

Du kan spise Skyr, som er en islandsk youghurt. Der er vildt mange proteiner i, så den mætter godt. Bland evt lidt syltetøj i for at give noget forskellig smag.

Du kan også spise frugtmos ( evt dem til babyer med forskellige frugter ) suppe og ja så løb jeg tør for ideer.

God bedring.

Stine

tak

hvor får jeg fat på det? er det noget jeg selv kan lave?

Anmeld

4. maj 2011

Steph_Laurits

Kan du ikke tygge med dine kindtænder tænker jeg?

Anmeld

4. maj 2011

LenaJohansen

StephanieJ skriver:

Kan du ikke tygge med dine kindtænder tænker jeg?

jeg fik strenge ordre på at jeg kun sku spise flydende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.