Jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Frøken J.

katja26 skriver:

Som jeg har forstået er det IKKE i favoritter men i historikken der bliver automatisk gemt de sider man har været inde på

Det er jo lidt svært at vide, når der bliver skrevet favoritter :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Peanut

Anonym skriver:

inden manden tog på job idag, gik han på computeren op i favoritter og slettede nogen sider han havde været inde på..

jeg spørg ham så hvorfor, og hans kommentar var at de sider sku han ikke bruge mere.. jeg kigger så da han har taget afsted og kan se at der stadig ligger "lort" han har været inde på..

så begynder jeg at tvivle på hvorfor lige de 4 sider skulle slettes

skjuler han noget ? ¨eller er det bare mig der tager det for tungt.

Hvis du klikker på pilen oppe i skrivefeltet, burde der stadig stå hvilke hjemmesider han har besøgt for nylig.

Den er nemlig ikke så let at slette, som historikken. 

Anmeld

4. maj 2011

Kildebakken

Anonym skriver:

jeg er bare bleven så nervøs og bange efter hun er kommet.. føler slet ikk han ville det her, græder og græder i de dage her .. og tingene flyver over sms til ham fordi jeg føler det svigt at han ikk er her i hverdagen,, og han så lige sku slette de ting på computeren..

Ved han godt, hvor meget du har brug for ham? Nogen gange skal det skæres ud i pap, han har nok ikke rigtig gjort sig klart, hvad sådan et lille menneske kræver. Det lyder hårdt at han ikke har valgt at tage barsel de første 2 uger, men han har sikkert et job, hvor han er bange for at komme bagud? Selvom min mand tog barsel havde jeg stadig følelsen af at det i sidste ende var mig, der stod med det overordnede ansvar og det er bare ikke altid lige let. 

Med hensyn til internets sider, så tror jeg det er meget normalt at mænd ser på nogle forbudte sider, når de i en periode ikke får det derhjemme, det ville jeg hoppe op og falde ned på. Måske bliver det bedre, hvis i taler om det, så han ikke gør det bag din ryg.

Anmeld

4. maj 2011

LotteGabriella

Peanut skriver:

Hvis du klikker på pilen oppe i skrivefeltet, burde der stadig stå hvilke hjemmesider han har besøgt for nylig.

nemlig, og så kan man ellers bare starte med at skrive A, så kommer alle sider med A osv.

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

tak for fiffet det ska jeg lige tjekke når jeg kommer hjem, så jeg ikk behøver at vride min hjerne mere med det

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Ved han godt, hvor meget du har brug for ham? Nogen gange skal det skæres ud i pap, han har nok ikke rigtig gjort sig klart, hvad sådan et lille menneske kræver. Det lyder hårdt at han ikke har valgt at tage barsel de første 2 uger, men han har sikkert et job, hvor han er bange for at komme bagud? Selvom min mand tog barsel havde jeg stadig følelsen af at det i sidste ende var mig, der stod med det overordnede ansvar og det er bare ikke altid lige let. 

Med hensyn til internets sider, så tror jeg det er meget normalt at mænd ser på nogle forbudte sider, når de i en periode ikke får det derhjemme, det ville jeg hoppe op og falde ned på. Måske bliver det bedre, hvis i taler om det, så han ikke gør det bag din ryg.

¨

så fik han lov til at komme hjem i weekenden og næste uge igen har han fået 1uges fædreoverlov

Anmeld

4. maj 2011

camilla28

hmm altså æhm  spør ham lige ud din mistanke kommer jo et sted fra

Anmeld

4. maj 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

inden manden tog på job idag, gik han på computeren op i favoritter og slettede nogen sider han havde været inde på..

jeg spørg ham så hvorfor, og hans kommentar var at de sider sku han ikke bruge mere.. jeg kigger så da han har taget afsted og kan se at der stadig ligger "lort" han har været inde på..

så begynder jeg at tvivle på hvorfor lige de 4 sider skulle slettes

skjuler han noget ? ¨eller er det bare mig der tager det for tungt.

Det kunne jo være han har en dejlig overaskelse i ærmet...

Anmeld

4. maj 2011

Mira0911

Synes da du skal spørge ham lige ud... 

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Det kunne jo være han har en dejlig overaskelse i ærmet...

ville jeg da synes var dejligt .. men tror det ikk hihi ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.