Jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.544 visninger
33 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Anonym trådstarter

inden manden tog på job idag, gik han på computeren op i favoritter og slettede nogen sider han havde været inde på..

jeg spørg ham så hvorfor, og hans kommentar var at de sider sku han ikke bruge mere.. jeg kigger så da han har taget afsted og kan se at der stadig ligger "lort" han har været inde på..

så begynder jeg at tvivle på hvorfor lige de 4 sider skulle slettes

skjuler han noget ? ¨eller er det bare mig der tager det for tungt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

inden manden tog på job idag, gik han på computeren op i favoritter og slettede nogen sider han havde været inde på..

jeg spørg ham så hvorfor, og hans kommentar var at de sider sku han ikke bruge mere.. jeg kigger så da han har taget afsted og kan se at der stadig ligger "lort" han har været inde på..

Det kan vi jo ikke vide, men lige favoritter synes jeg ikke er så alarmerende, fordi det ville være pænt dumt at ligge datingsider eller sådan noget oppe i favoritterne. Hvis han har gjort det, er han fandme ringe til at skjule sine spor. Så jeg ville ikke bekymre mig om slettede favoritter

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Det kan vi jo ikke vide, men lige favoritter synes jeg ikke er så alarmerende, fordi det ville være pænt dumt at ligge datingsider eller sådan noget oppe i favoritterne. Hvis han har gjort det, er han fandme ringe til at skjule sine spor. Så jeg ville ikke bekymre mig om slettede favoritter

de ligger sig selv derop, hvor man kan se de sider man har været inde på ..

okey, så det nok bare mig der er lidt fra den

Anmeld

4. maj 2011

sarahb

Det havde jeg ikke taget mig af, han har vel ikke været så dum at ligge ting han vil skjule i favoritter.

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Det havde jeg ikke taget mig af, han har vel ikke været så dum at ligge ting han vil skjule i favoritter.

det er i favoritter og så inde under oversigt..

men ja det nok bare mig ..

Anmeld

4. maj 2011

sarahb

Anonym skriver:

det er i favoritter og så inde under oversigt..

men ja det nok bare mig ..

altså hvis han sletter oversigten er det sider han har været inde på bare helt generelt og ikke noget der er gemt i favoritter.

Men tror ikke du skal tage dig af det

Anmeld

4. maj 2011

Kildebakken

Umiddelbart ville jeg tænke overraskelse, måske fødselsdag eller mors dag:-)

Anmeld

4. maj 2011

Kvindemin

Anonym skriver:

vil nok selv syntes det var mærkeligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

de ligger sig selv derop, hvor man kan se de sider man har været inde på ..

okey, så det nok bare mig der er lidt fra den

Hvis de automatisk ligger sig derind, så er det ikke favoritter Favoritter skal man selv oprette

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Umiddelbart ville jeg tænke overraskelse, måske fødselsdag eller mors dag:-)

kunne jeg slet ikk forstille mig.. :s forholdet kniker og vi har lige fået en datter for 1 uge side..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.