Facebook hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Hvordan får man lavet så det ikke er alle som kan se ens aktivitet på væggen?

Der skal du ind under Account, og så privacy settings. Der kan du indstille præcis som du vil. Se under Costumize. Der kan du også finde et felt nederst, hvor du kan blokere folk. Den hedder Block lists og er markeret med et adgang forbudt skilt. 

Du kan i hele privacy settings indstille for hver enkelt ting, hvad folk kan se, og bagefter kan du se hvordan din profil ser ud. 

Giver det mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Der skal du ind under Account, og så privacy settings. Der kan du indstille præcis som du vil. Se under Costumize. Der kan du også finde et felt nederst, hvor du kan blokere folk. Den hedder Block lists og er markeret med et adgang forbudt skilt. 

Du kan i hele privacy settings indstille for hver enkelt ting, hvad folk kan se, og bagefter kan du se hvordan din profil ser ud. 

Giver det mening?

Altså det vil sige, når man blokere for at man ikke skal se væggen, så er det alle vennerne på listen som ikke kan se det?

Anmeld

4. maj 2011

MoarJ skriver:

Altså det vil sige, når man blokere for at man ikke skal se væggen, så er det alle vennerne på listen som ikke kan se det?

Du kan også vælge at lave en liste med dem som skal kunne se din væg osv. 

Block lists er så vidt jeg ved lavet så du kan blokere folk fra at se dig overhoved.

Anmeld

4. maj 2011

MoarJ skriver:

Du skal gå ind under costumize settings, og der kan du under hver enkelt vælge hvem der skal kunne se din væg, og du kan vælge at sige Costumize og så skrive en liste over dem der kan se din væg.

Anmeld

4. maj 2011

Mira0911

Du kan også vælge at lave en liste med dem som skal kunne se din væg osv. 

Block lists er så vidt jeg ved lavet så du kan blokere folk fra at se dig overhoved.

Okey.... så er jeg med... Har set mange af mine venner efterhånden lave så man slet ikke kan se deres væg, eller skrive til dem eller kommentere evt. status... 

Anmeld

4. maj 2011

Bshizzle

Hvis du har brug for at lave en liste med folk duvil  blokerer, så kan jeg godt forklare dig hvordan. 

Lige et enkelt side spørgsmål, nu hvor jeg kan se du er meget inde i FB stuff..

Når en anden person så har blocket mig.. så kan jeg SLET ikke finde den person på FB.
Men.. Kan den person som har blocket en, se min væg ??
( selvom han/hun har blocket mig.. ).

Anmeld

4. maj 2011

Bshizzle skriver:

Lige et enkelt side spørgsmål, nu hvor jeg kan se du er meget inde i FB stuff..

Når en anden person så har blocket mig.. så kan jeg SLET ikke finde den person på FB.
Men.. Kan den person som har blocket en, se min væg ??
( selvom han/hun har blocket mig.. ).

Nu har jeg ikke selv blockeret nogen i længere tid, men mener bestemt ikke man kan se folk man har blockeret 

Anmeld

4. maj 2011

MoarJ skriver:

Okey.... så er jeg med... Har set mange af mine venner efterhånden lave så man slet ikke kan se deres væg, eller skrive til dem eller kommentere evt. status... 

Ja det er der mange som benytter sig af.

Godt man så kan sende mails 

Anmeld

4. maj 2011

jydeinden

Nu har jeg ikke selv blockeret nogen i længere tid, men mener bestemt ikke man kan se folk man har blockeret 

det er ganske korrekt det du skriver hvis man vælger at blockere nogen så fremtræder de ikke som søges mulighed

Anmeld

4. maj 2011

eElak

Ikke ny og så klik på det der kommer "kender du ikke XXXX"

Du kan vidst også blokere personen i samme omgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.