Facebook hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.309 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Mussen2

En "ven" har anmodet om venskab. Jeg skal bare slet ikke være ven med denne og forstår slet ikke at personen har anmodet mig.  Jeg håbede ikke han vidste jeg eksisterede.

Hvordan får jeg ham afvist og blokeret? Jeg kan kun trykke bekræft eller ikke nu? Er det nok at skrive ikke nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Fru Aagaard

Mussen2 skriver:

En "ven" har anmodet om venskab. Jeg skal bare slet ikke være ven med denne og forstår slet ikke at personen har anmodet mig.  Jeg håbede ikke han vidste jeg eksisterede.

Hvordan får jeg ham afvist og blokeret? Jeg kan kun trykke bekræft eller ikke nu? Er det nok at skrive ikke nu?

Jeg har bare skrevet ikke nu...

Men, bliver da helt usikker om det nok nu

Håber jeg

Anmeld

4. maj 2011

mulle7430

du skal ikke trykke på bekræft men den anden

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mussen2 skriver:

Du skal skrive ikke nu. Og så mener jeg du kan blokere ham under indstillingerne.

Anmeld

4. maj 2011

Mira0911

Når jeg ikke lige gider godkende nogen, så klikker jeg "Ikke nu" men du kan også blokere ham helt... Kan ikke huske hvordan... 

Anmeld

4. maj 2011

Janni.

Du trykker på "ikke nu" og så kommer der en valgmulighed om at du ikke kender ham- den trykker du på så kan han ikke ansøge dig igen

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mussen2 skriver:

Hvis du har brug for at lave en liste med folk duvil  blokerer, så kan jeg godt forklare dig hvordan. 

Anmeld

4. maj 2011

LenaJohansen

Mussen2 skriver:

du skal trykke "ikke nu" eller hvad den siger, og så kommer der sådan en pop-up en frem som siger noget med "jeg kender ikke personen" som du så skal trykke på for at han ikke vil ku sende flere anmodninger til dig

Anmeld

4. maj 2011

Mussen2

Du trykker på "ikke nu" og så kommer der en valgmulighed om at du ikke kender ham- den trykker du på så kan han ikke ansøge dig igen

Arrrrgh, jeg har trykket ikke nu, men trykkede ikke på nogle af de valgmuligheder som kom. Jeg tænkte hvorfor skal de vide det og hvad skal det bruges til, men det kan jeg jo gøre hvis han ansøger igen.

Tak for hjælpen alle sammen. HVor er det ubehageligt at blive "kontaktet" af en man ikke har haft andet end et engangsknald med som meget ung - som man bitterlig fortrød

Anmeld

4. maj 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvis du har brug for at lave en liste med folk duvil  blokerer, så kan jeg godt forklare dig hvordan. 

Hvordan får man lavet så det ikke er alle som kan se ens aktivitet på væggen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.