Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
camilla28 skriver: må jeg lige mænge mig her må jeg have lov til og forslå en epilator slut med stive børster og stubbe det er ubehaeligt i starten men altså 1-2 gang om om ugen i starten og i mit tilfælde efter 6 uger har jeg ikke mande ben mere hehe ka n sagtens vente 2 uger med og tage en tur med den uden de hår der er tilbage er lange stive eller lign.
må jeg lige mænge mig her
må jeg have lov til og forslå en epilator
slut med stive børster og stubbe det er ubehaeligt i starten men altså 1-2 gang om om ugen i starten og i mit tilfælde efter 6 uger har jeg ikke mande ben mere hehe
ka n sagtens vente 2 uger med og tage en tur med den uden de hår der er tilbage er lange stive eller lign.
Har du ikke et link til den du snakker om?? Det lyder næsten som noget man ikke vil undvære længere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Honnie's Wife:) skriver: Har du ikke et link til den du snakker om?? Det lyder næsten som noget man ikke vil undvære længere
du skal bare google epilator så dukker der forskellige frem
Nu kan jeg ser der er mange der har svaret, og alle svare er forskellige..
Tror jeg prøver den, og ser om jeg kan bruge den, vi er jo alle sammen forskellige...
Men jeg takker jer alle sammen for jeres gode svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128