Barbering af ben - hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

nilletøz

camilla28 skriver:

må jeg lige mænge mig her 

må jeg have lov til og forslå en epilator

slut med stive børster og stubbe  det er ubehaeligt i starten men altså 1-2  gang om om ugen i starten og i mit tilfælde efter 6 uger har jeg ikke mande ben mere hehe

ka n sagtens vente 2 uger med og tage en tur med den uden  de hår der er tilbage er lange stive eller lign.

Ja det må du da!!

Men den du snakker om, tror jeg ikke jeg kender..

Det siger mig i hvert fald ikke lige noget...

Det lyder som noget for mig, så har du lidt mere indfo omkring den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

karina1980

nilletøz skriver:

Tak for dit råd... Rart med nogen der er ærlig! 

Tror jeg dropper det, for gider ikke at bruge penge på noget der ikke virker!

Og hvis den blir så hurtigt slidt, så kan det jo blive en dyr fornøjelse...

det blev det her, tænkte med den første pakke at det var fordi det var sådan nogle prøve nogle de sendte med,

men det blev ikke bedre da jeg fik refiller til, desværre, ideén er jo god nok, men desværre fungere den bare ikke i praksis

Anmeld

4. maj 2011

camilla28

det er bestemt ikke rart men det er det værd og du vænner dig til  det så man må ikke give op 

hallo vis du kan føde kan du også ordne dne ben

'

men altså bikini linjen og armhuler  gleeem det  der bruger jeg en engangs skraber

man kan få flere modeller jeg har en billig en  men ønsker mig den der kan gå med i bruseren

øv man kan ikke sætte links ind

Anmeld

4. maj 2011

eirene

Ja, der er jo delte meninger om alt. Jeg har den og har brugt den i flere år. Bruger den kun i badet og er rigtig glad for den. Bruger den til ben, under armene og bikinilinjen. Har ingen problemer med den og synes den glider fint henover huden.

Jeg glemmer og afbestille sådan nogle ting, men sidste gang hentede jeg bare ikke pakken på posthuset og har intet hørt. Jeg har nemlig rigtig mange refiller. Bruger den heller ikke hver eller hveranden dag, så har til rigtig lang tid.

Bare min mening.

Anmeld

4. maj 2011

Fru Hansen

Jeg bruger veet creme. Det er jo kemi på huden så hvis du er sart er det måske ikke så godt. Men det er nemt og effektivt og jeg syntes det fungerer bedre og holder længere end almindelig barbering.
Dog går jeg og prøver at tage mig samme til at prøve en epilator for det har jeg hørt holder længere. Men jeg er en kylling og vil så nødige spilde penge på at købe en hvis jeg nu syntes det gør for ondt.

Anmeld

4. maj 2011

2babygirls

nilletøz skriver:

Har lige set det her tilbud på nettet, og kunne godt tænke mig at prøve det..

Men ved ikke om jeg tør, hvis der er noget lusket ved det..

Nogle der har prøvet det??

Jeg er en af dem der har sart hud og har svært ved at finde en skraber der ikke ødelægger min hud...

Ligger lige et link ind, så i kan se hvad det er !!

http://www.efi.dk/product.cfm?path=1,6,17

UHH, don't do it... Jeg prøvede den, og den rev et gammel ar op som jeg fik da jeg var 12-13 år... SÅ sygt... så nu har jeg 3 huller på det gamle lange ar jeg fik dengang :/ 2. gang jeg river det op

Anmeld

4. maj 2011

Carina1977

Jeg kender den ikke, men jeg bruger også bare alm. engangs-skrabere. de fungerer udemærket her med en god gel....skal lige siges at jeg også har meget sart hud

Anmeld

4. maj 2011

Clisolka

eirene skriver:

Ja, der er jo delte meninger om alt. Jeg har den og har brugt den i flere år. Bruger den kun i badet og er rigtig glad for den. Bruger den til ben, under armene og bikinilinjen. Har ingen problemer med den og synes den glider fint henover huden.

Har den også - fik tilsendt en for nogle år tilbage, og så har den bare ligget og ligget. Nu fik jeg den frem, og jeg er faktisk blevet ret glad for den de sidste par måneder, og bruger den som du skriver 

Anmeld

4. maj 2011

Steph_Laurits

Noneother skriver:

Jeg har haft den. Og den gi´r rigtig god blød hus på benene. men den er meget klodset, så ben (eller arme, hvis du er til det) er faktisk det eneste den kan bruges til. -Så jeg foretrækker nu stadig min venus. 

Edit. Husk i øvrigt at afmelde, ellers bli´r de ved med at sende i en uendelighed.

Kan kun være enig i ALT du skriver her

Anmeld

4. maj 2011

Dinna88

Har lige set det her tilbud på nettet, og kunne godt tænke mig at prøve det..

Men ved ikke om jeg tør, hvis der er noget lusket ved det..

Nogle der har prøvet det??

Jeg er en af dem der har sart hud og har svært ved at finde en skraber der ikke ødelægger min hud...

Ligger lige et link ind, så i kan se hvad det er !!

http://www.efi.dk/product.cfm?path=1,6,17

Hov, den har jeg da!! 
Den er super, super god. Og fordi sæben er så stor, holder en super lang tid. Og så kan man hænge den op, så den ikke ligger og ruster.

Sæben er ikke "slimet" som mange andre, hvor den spildes, fordi den opløses super hurtigt. Jeg kan KLAR anbefale den, men som andre skriver, så husk at afbestille bladene, ellers kommer de hele tiden og så igen  

Og så synes jeg ikke den er klodset, men til armhulerne kan det være lidt svært at komme til, hvis man er meget tynd, som jeg er. Så er der jo et stort "hul" ind i armhulen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.