charlie73 skriver:
Jeg var/er overvægtig - men endte med et barn på 2130 g og 45 cm - da jeg havde haft en blodprop i moderkagen - men jeg havde graviditetssukkersyge i mild grad - men kunne sagtens håndtere det. Men ville ønske jeg kunne tabe mig så jeg kunne få en lille baby mere - men det er svært 
Men havde ellers en nem graviditet - opdagede det først da jeg var i 26. uge oz pga overvægt - der var intet der sagde mig at jeg var gravid for vi havde prøvet i så mange år uden held - men heldigvis fik vi en dejlig dreng - der nu er godt med i vægten og højde - han er nu 2,5 år 
Charlotte 
Hvor vildt 
Jeg tog en del på under gravititeten, men ved ikke om det påvirkede noget. Knægten var stor - han vejede 3224 da han kom ud.... 4 uger for tidligt!!! HVis jeg havde gået til termin, så havde han været en basse på 4200 (+).
Jeg havde ingen problemer ved fødslen overhovedet. Naturligt, og hurtigt, for nåede ikke at få smertestillende - og måtte ikke føde i vand pga det var startet for tidligt.
Nu er jeg så strandet som mega overvægtig igen - men det er ikke (kun) knægtens skyld ;-)
Anmeld