Gave til to-årsdagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Mi

Jeg har også en pige som arver en masse fra hendes storesøstre, så hende køber og ønsker vi os noget kvalitetslegetøj. Det har de store ikke fået så meget af. Så hun har fået bobles tumlemøbler og Schleich dyr fx. Jeg kan også anbefale Groovy Girls til piger omkring børnehavealderen. Jeg forhandler dem på www.stjerneleg.dk

Ellers er det jo snart sommer, og så er det sjovt med nogle legesager til haven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Tip!

Ida. skriver:

Hun er sej finmotorisk - og vi har både de små og store Hama-perler samt perleplader - vi har pailetter, lim, vandfarver, modellervoks...

Ja det er altså ikke spor nemt!!

årh altså... Det er ski ikke nemt..

Anmeld

3. maj 2011

Ida.

Dictes mor skriver:

gud det har jeg også glemt, så for søren. Jeg ringer til hende imorgen tidlig, det var pinligt!

Kunne være jeg skulle gøre det samme - hvis jeg har fået min stemme igen, den har det ikke for godt i de her dage - imorges kunne jeg ikke få en lyd ud

Anmeld

3. maj 2011

Dictes mor

Ida. skriver:

Kunne være jeg skulle gøre det samme - hvis jeg har fået min stemme igen, den har det ikke for godt i de her dage - imorges kunne jeg ikke få en lyd ud

Det er for surt, men jeg er sikker på Mette er ligeglad med lidt hæshed, så håber at du kan snakke bare lidt, og at din hals har det bedre snart. Det er da for surt!!

Anmeld

3. maj 2011

Ida.

Mi skriver:

Jeg har også en pige som arver en masse fra hendes storesøstre, så hende køber og ønsker vi os noget kvalitetslegetøj. Det har de store ikke fået så meget af. Så hun har fået bobles tumlemøbler og Schleich dyr fx. Jeg kan også anbefale Groovy Girls til piger omkring børnehavealderen. Jeg forhandler dem på www.stjerneleg.dk

Ellers er det jo snart sommer, og så er det sjovt med nogle legesager til haven.

Bobles var faktisk en fantastisk idé - det kommer på listen!! Tak...

Og de der groovy girls - Annika på 3½ vil ELSKE sådan en dukke...må huske på dem, når hun har fødselsdag til august

Anmeld

3. maj 2011

Ida.

Dictes mor skriver:

Det er for surt, men jeg er sikker på Mette er ligeglad med lidt hæshed, så håber at du kan snakke bare lidt, og at din hals har det bedre snart. Det er da for surt!!

JA!! Har været forkølet i 8 dage nu - som i meget forkølet - og igår og idag har min stemme været tæt på ikke-eksisterende...bæller te i spandevis, men det hjælper ikke en hujende fis!

Anmeld

3. maj 2011

Dictes mor

Ida. skriver:

JA!! Har været forkølet i 8 dage nu - som i meget forkølet - og igår og idag har min stemme været tæt på ikke-eksisterende...bæller te i spandevis, men det hjælper ikke en hujende fis!

For dælen da, det er da ikke til at holde ud. Der er ikke noget værre! 

Anmeld

3. maj 2011

Ida.

kitty skriver:

Ja, og en kamel til at ride på

Hvem skal så klædes ud som kamel - Pelle?!! ja for jeg skal giver den altså ikke som pukkeldyr...og er ikke sikker på, at Annika kan overtales...

Anmeld

3. maj 2011

Ida.

Bee skriver:

årh altså... Det er ski ikke nemt..

I know

Anmeld

3. maj 2011

Mi

Ida. skriver:

Bobles var faktisk en fantastisk idé - det kommer på listen!! Tak...

Og de der groovy girls - Annika på 3½ vil ELSKE sådan en dukke...må huske på dem, når hun har fødselsdag til august

Tøserne er nemlig helt vilde med dem, og man kan efterhånden få rigtig mange flotte ting til dem. Mine piger har tre STORE kasser af det efterhånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.