Gave til to-årsdagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
29 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Ida.

Lige om lidt - som i om knap to uger - bliver min yngste pige 2 år. Hun har jo en søster, der kun er 20 mdr ældre end hende, så derfor er det ikke ligefrem fordi, hun mangler legetøj. Så jeg er lidt blank ift. hendes fødselsdagsgave - så har I nogle gode idéer? Kom gerne med links

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Dictes mor

Ida. skriver:

Lige om lidt - som i om knap to uger - bliver min yngste pige 2 år. Hun har jo en søster, der kun er 20 mdr ældre end hende, så derfor er det ikke ligefrem fordi, hun mangler legetøj. Så jeg er lidt blank ift. hendes fødselsdagsgave - så har I nogle gode idéer? Kom gerne med links

Med tanke på det vi snakkede om sidst på facebook, så tænker jeg badeudstyr. Badevinger, dykkerbriller, badering osv. 

Anmeld

3. maj 2011

Tip!

min søn er 2 1/2 og her hitter en cykel lige nu.. har også en løbe cykel, men den er ikke helt så interessant..

hvad med noget til haven? en sansegynge, eller andet de kan have glæde af "begge" to..

Ellers er lego dublo altid et hit, dreng eller pige..

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

Dictes mor skriver:

Med tanke på det vi snakkede om sidst på facebook, så tænker jeg badeudstyr. Badevinger, dykkerbriller, badering osv. 

Anmeld

3. maj 2011

Ida.

Dictes mor skriver:

Ja det var måske oplagt

Anmeld

3. maj 2011

Ida.

Bee skriver:

min søn er 2 1/2 og her hitter en cykel lige nu.. har også en løbe cykel, men den er ikke helt så interessant..

hvad med noget til haven? en sansegynge, eller andet de kan have glæde af "begge" to..

Ellers er lego dublo altid et hit, dreng eller pige..

Storesøster har en løbecykel, som vi tænker skal gå i arv, når hun sandsynligvis får en rigtig cykel til sommer...

En trehjuler er måske en mulighed - men hun er ikke så skarp motorisk og tænker, at hun måske vil blive gal på den, hvis hun ikke kan finde ud af den  men overvejer det lige - tak for det forslag

Ting til haven er ikke en mulighed - vi bor i en førstesals-lejlighed

Anmeld

3. maj 2011

Ida.

kitty skriver:

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

Ida. skriver:

Det er nok for tidligt med et dykkercertifikat. De er ellers fede at have

Anmeld

3. maj 2011

Tip!

Ida. skriver:

Storesøster har en løbecykel, som vi tænker skal gå i arv, når hun sandsynligvis får en rigtig cykel til sommer...

En trehjuler er måske en mulighed - men hun er ikke så skarp motorisk og tænker, at hun måske vil blive gal på den, hvis hun ikke kan finde ud af den  men overvejer det lige - tak for det forslag

Ting til haven er ikke en mulighed - vi bor i en førstesals-lejlighed

årh ja, så begrænser det jo lidt... ( jeg har heeeele min have udstyret med diverse køretøjer)

Tænker, hvis hun ikke er så godt med motorisk, måske sådan en sansegynge agtig ting til indendørs brug? man kan få dem i Ikea til omkring 250 kr..

Anmeld

3. maj 2011

Ida.

Bee skriver:

årh ja, så begrænser det jo lidt... ( jeg har heeeele min have udstyret med diverse køretøjer)

Tænker, hvis hun ikke er så godt med motorisk, måske sådan en sansegynge agtig ting til indendørs brug? man kan få dem i Ikea til omkring 250 kr..

Der er en sansegynge på legepladsen i gården

Men hun er heller ikke decideret dårlig motorisk...bare sådan lidt klumpe-dumpe...hun kæmper f.eks. lidt med den klassiske lille røde scooter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.